עמותת אנונימוס במסע הסברה למען בחירה בתפריט מוסרי: "בוחרים בצמחונות. כי את הבחירה האמיתית עושים במכולת"

מסבירים אנשי אנונימוס: "הבחירה בצמחונות של כל אחת ואחד מאיתנו יכולה להשפיע אף יותר מאשר השתתפות בבחירות לכנסת. בשבועיים הקרובים נערוך פעילות נרחבת לעידוד צמחונות

מדי שנה נוטלת עמותת אנונימוס לזכויות בעלי חיים, חלק באירועי ה- Meatout הבינלאומיים – יום ללא בשר המתקיים לקראת סוף מרץ, עם בוא האביב.

השנה הוחלט לציין את ה- Meatout ביום הבחירות לכנסת (יום ג', 28.3.06) תחת הסיסמה ""צמחונות – הבחירה שלי".

מסבירים אנשי אנונימוס: "הבחירה בצמחונות של כל אחת ואחד מאיתנו יכולה להשפיע אף יותר מאשר השתתפות בבחירות לכנסת. בשבועיים הקרובים נערוך פעילות נרחבת לעידוד צמחונות. במסגרת הפעילות נחלק מאות המבורגרים צמחיים ברחובות תל-אביב, נחלק אלפי "פתקי בחירות" ומדבקות הקוראים לציבור לבחור בצמחונות, ונחתים על עצומה הקוראת לכנסת החדשה לפעול לקידום זכויות בעלי-חיים".

אנונימוס אף הפיקה "תשדיר בחירות" למען בחירה בצמחונות, בו ניתן לצפות בקישור הבא:
www.anonymous.org.il/mychoice.htm

רעות הורן, דוברת אנונימוס לזכויות בעלי-חיים, אומרת: "הבחירה בצמחונות יכולה להשפיע אף יותר מהשתתפות בבחירות לכנסת. לא מספיק לשלשל פתק לקלפי פעם בארבע שנים, כשכל אחת ואחד מאיתנו יכולים להציל 4,000 בעלי-חיים פשוט על-ידי ההחלטה להפסיק לאכול אותם. בישראל מומתים מדי שנה מעל מאתיים מיליון בעלי חיים בתהליך ייצור הבשר. השחיטה מגיעה בסופם של חיים קצרים ומלאי סבל במשקים מתועשים, בהם נמנע מבעלי החיים לממש את צורכיהם החיוניים. רבים מהם חולים, מתים או יוצאים מדעתם עוד לפני השחיטה. מסיבות אלו ורבות נוספות אנו מזמינים את הציבור הרחב להתנסות בתזונה צמחית בריאה ונטולת אלימות ואכזריות לבעלי החיים".

בנוסף, ערכה אנונימוס שני תחקירים לשירות ציבור הבוחרים:
· דו"ח מפלגות וח"כים המתמודדים לכנסת הבאה המבוסס על מענה לשאלונים ששלחה אנונימוס לכל הח"כים והמפלגות, פעילות פרלמנטרית בעבר וסקירה של מצעי המפלגות. איך ש"ס מנצחת את יהדות התורה, מי מציע לחוקק חוק יסוד זכויות בעלי-החיים (עלה ירוק) ומי היו השרים הצמחונים בכנסת האחרונה ניתן לקרוא בדו"ח: www.anonymous.org.il/elections4.htm
· סיכום הכנסת ה-16. פעילות רבה נערכה בכנסת ה-16 בעניין בעלי-חיים, אך מתוך 19 הצעות חוק רלוונטיות שהוגשו, שלוש בלבד התקבלו (החמרת ענישה למתעללים, איסור על נטישת בעלי-חיים, מסירת חיות בכל הארץ). תקנות בחמישה תחומים הקשורים בחיות עברו את ועדות הכנסת ורובן כוללות הוראות לטובת בעלי-חיים, אך כמה סעיפים ממסדים את הפגיעה בהם. בסקירת הפעילות הפרלמנטרית לטובת חיות בכנסת ה-16 www.anonymous.org.il/elections5.htm ניתן לקרוא על מובילי המאבק הפרלמנטרי נגד פיטום אווזים, על מי שנלחמו עבור עגלי החלב, אילו הישגים הושגו לגבי הובלת יונקים, איסור על פגיעה בדגים, כמו גם על שלל הצעות חוק שלא הצליחו לעבור: מאיסור עקירת ציפורניים לחתולים ועד ביטול הרעבת תרנגולות למשך שבועיים הנהוגה בתעשיית הביצים.

אתר הצמחונות הישראלי: www.veg.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר