"ענבי הזעם" של יקב דלתון: יינות כנען מבציר 2006

לאור הצלחת המכירות של יינות דלתון מסדרת "כנען" – אזלו כל היינות מרשתות השיווק, וזו לא רק טענת היקב אלא עובדה שנבדקה. בימים אלה הוציא לשוק יקב דלתון את יינות סדרת כנען החדשים מבציר 2006 , המכונה בציר "ענבי הזעם". כינוי זה ניתן לבציר כיוון שמדובר בענבי הכרמים אשר ספגו פגיעות קטיושות בתקופת מלחמת לבנון האחרונה

לאור הצלחת המכירות של יינות דלתון מסדרת "כנען" – אזלו כל היינות מרשתות השיווק, וזו לא רק טענת היקב אלא עובדה שנבדקה.
בימים אלה הוציא לשוק יקב דלתון את יינות סדרת כנען החדשים מבציר 2006 , המכונה בציר "ענבי הזעם". כינוי זה ניתן לבציר כיוון שמדובר בענבי הכרמים אשר ספגו פגיעות קטיושות בתקופת מלחמת לבנון האחרונה.

כנען אדום 2006
זני ענבים: 60% קברנה סוביניון, 10% שיראז ו– 30% מרלו. הכרמים כולם באזור מרום הגליל בקרבת היקב, מה שמאפשר קבלת ענבים מהירה בזמן הבציר התחלת תסיסה באופן מיידי.
כנען אדום הינו יין פירותי וקל. הוא מאופיין בניחוחות שזיפים, פלפל שחור ודובדבנים אדומים. זהו יין בעל גוף עגול ונעים עם טאנינים רכים וסיומת נעימה.
מיועד לשתייה מיידית. מומלץ להגיש את בטמפרטורה של 16-18 מעלות או מצונן קלות.
יין זה מתאים במיוחד לארוחות ים תיכוניות, ברביקיו ומנות פסטה.
מחיר: 39 ₪.


כנען לבן 2006
כנען לבן הינו תערובת של שרדונה וסוביניון בלאן. הבציר בוצע ידנית בסוף חודש אוגוסט והתחלת ספטמבר. הענבים הועברו ליקב מיידית, רוסקו ונסחט מהם המיץ. תהליך התסיסה התבצע כולו במיכלי נירוסטה, תוך הקפדה על טמפרטורות נמוכות ותסיסה מתונה ואיטית, על מנת לשמור על מרכיבי הטעם של הענבים. עם סיום התסיסה היין עובר סינון והצללה על מנת לשמור על עדינותו.
כנען לבן הינו יין חצי יבש קל לשתייה, פריך עם גוונים עשירים של פרחים ופירות. הוא עשיר בניחוחות ורדים ופירות הדר. בעל חומציות מאוזנת ומרקם קליל ומרענן לשתייה. יין זה נועד לשתייה מיידית.
מומלץ להגשה בטמפרטורה של 8-10 מעלות צלסיוס.
כנען לבן מתאים במיוחד לשתייה ביום קיץ חם. מתאים כליווי למנות קלות כגון סלט פסטה קר או אנטיפסטי של ירקות צלויים, ולקינוחים כגון פנה קוטה או גלידת וניל.
מחיר: 34 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר