ענבי טלי ממושב לכיש: השנה כ- 17,000 טון ענבים

תוצרת הענבים של ענבי טלי זוכה להצלחה בעולם באנגליה, רוסיה, דרום אפריקה והמזרח הרחוק והקרוב, כשבאנגליה הם משווקים ברשתות דוגמת "מרקס אנד ספנסר", "טסקו" ו"סיינסבורי"

בענבי טלי בוצרים השנה כ- 17,000 טון ענבי מאכל מכ- 5,000 דונם כרמים. זאת למרות החורף הקשה והקרה הקיצונית, ומאידך שרב אביבי, שהובילו לבעיות יבול בארץ.

מדי שנה משווקת "ענבי טלי" מעל 20,000 טון תוצרת חקלאית, כאשר ענבי המאכל תופסים את חלק הארי עם 15,000 טון המשווקים לשוק המקומי, ו- 2,000 טון יצוא מעבר לים.
השנה אף צפוי גידול ביצוא עקב הסמכתם של כל המגדלים ובתי האריזה של מושב לכיש לתקן האירופאי המחמיר EUREPGAP לבקרת גידול של תוצרת חקלאית. התקן מסמיך בתחומים כמו ניהול הוגן של כוח אדם, בטיחות מזון, בריאות תעסוקתית ואיכות הסביבה. עונת הבציר התחילה בחודש מאי ומסתיימת בסוף השנה.

תוצרת הענבים של ענבי טלי זוכה להצלחה בעולם באנגליה, רוסיה, דרום אפריקה והמזרח הרחוק והקרוב, כשבאנגליה הם משווקים ברשתות דוגמת "מרקס אנד ספנסר", "טסקו" ו"סיינסבורי".

בין זני הענבים הרבים שישווקו בעונה הנוכחית: ענבי סופיריור (זן לבן, עגול וחסר חרצן), ענבי תומפסון (זן לבן, חסר חרצן מאורך ובעל טעם עדין), ענבי זייני (זן ענבים ישראלי מתוק עם חרצן), וענבי רד גלוב (זן ענבים בשרני שמוצאו בארה"ב).
כמו כן ישווקו גם השנה מגוון ענבי בוטיק: פליים, מוסקט, קרימסון, ספרינג בלאש ואוטום רויאל, זני ענבים שחורים ואדומים מרביתם ללא חרצנים, ובעלי קשת רחבה של טעמים מיוחדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר