ענבי טלי מצפים לעלייה של יותר מ-30% בייצוא הענבים השנה

על פי ההערכות, ייצאו המגדלים ממושב לכיש ענבי פרימיום בהיקף של כ-16 מיליון ₪. היקף הייצוא הכולל של ענבים מישראל צפוי לעמוד השנה על כ- 5,000 טון, בשווי כספי של כ- 55 מיליון ₪

'ענבי טלי' ממושב לכיש מדווחת כי השנה נרשמה עלייה של מעל 30% בהזמנות לייצוא ענבים לשווקי חו"ל, ובמיוחד לבריטניה. על פי ההערכות, ייצאו המגדלים ממושב לכיש ענבי פרימיום בהיקף של כ-16 מיליון ₪. היקף הייצוא  הכולל של ענבים מישראל צפוי לעמוד השנה על כ- 5,000 טון, בשווי כספי של כ- 55 מיליון ₪.

מגדלי 'ענבי טלי' טיפחו במרוצת השנים את מסלול ייצוא ענבי הפרימיום, במטרה ליצור שוק מבודל מהשוק הישראלי, זאת מתוך הערכות וראיה כלכלית נבונות, הגורסות כי גם בשנים כלכליות קשות, יהיה ביקוש בשוק העולמי למוצרי איכות, בשווקים שונים בעולם. על אף שמדובר בפלח צר של לקוחות, הינו עדיין אטרקטיבי עבור המגדלים הישראליים מלכיש, וזאת בשל היציבות, הכמויות וגודל השוק היחסי.

'ענבי טלי' מתחרים בשווקי אירופה מול מגדלי ענבים מיוון, ספרד ואיטליה, שקרובים לשוק ולא מחויבים במכס. על אף זאת, הצליחו המגדלים ממושב לכיש ליצור בידול ועדיפות וזאת בזכות איכות מוצר גבוהה יותר, אמינות באספקה, חדשנות ושימוש בשיטות אגרו-טק וביו-טק חדשניות, אותן מיישמים המגדלים.
בכרמי המושב, מגדלים בו זמנים מעל 10 זנים בעלי צבע, מרקם וטעם מגוונים, אשר יובאו מחו"ל, והינם בעלי תכונות ייחודיות לגידול מקומי המוסיפות מגוון מרשים לסל הזנים.

'ענבי טלי' משווקים ברשת החנויות של מרקס אנד ספנסר (Marks & Spencer), הנחשבת לרשת המובילה את השוק הבריטי בתחומי חדשנות ואיכות. בנוסף, משווקים הענבים ברשתות הסופרמרקטים השונות כגון וייטרוס (Waitrose), טסקו (TESCO) ועוד, ומיוצאים במסלול פרימיום ייחודי ליעדים נוספים באירופה, אפריקה ובמזרח הרחוק.

www.taligrapes.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר