ענק מזון אמריקני פיתח מנוע חיפוש לשדרוג ארוחות ביתיות

פיתוח מנוע החיפוש החדש ואתר המתכונים, פונה לקהל יעד גדל והולך של סינגלס ומשקי בית חד הוריים, המבקשים להכין במהירות ארוחות טעימות בלי להזדקק לארוחות מוכנות, מצוננות או קפואות, במחיר המבטא עלות/תועלת.

יצרן המזון האמריקני ConAgra הכניס לשימוש צרכנים מנוע חיפוש עם יכולות תכנון, כדי למנף מתכונים לארוחות טעימות המבוססות על 50 מותגי מזון מובילים בארה"ב.
כך מדווח שמחה סיגן ב- TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

מנוע החיפוש הידידותי מסוגל להציג בפני צרכנים המבקשים לשדרג את הארוחות הביתיות, מנות המיועדות לצרכנים שזמנם אינו מצוי בידם. ליד כל מתכון מצוין הזמן הדרוש להכנתו, כאשר הזמן הדרוש להכנת החלק הארי של המנות הוא בין 10-30 דקות.

האתר מהווה חלק חיוני בניהול היחסים עם הלקוחות (CRM), היכולים להירשם באתר (ללא תשלום) ולהפוך בכך למנויים. כל מנוי מקבל אחת לשבועיים ניוזלטר הכולל מתכונים המותאמים לעונות השנה, והצעות מיוחדות הכוללות גם את מחיר הרכיבים הדרושים להכנת המנה. לכל מנוי יש תיבת מתכונים דיגיטלית כדי לשמור בה את המתכונים המועדפים עליו.
היקף מכירות המזון של ConAgra הוא כ- 16 מיליארד דולר בשנה, ומועסקים בה 33,000 עובדים.

שמחה סיגן העורך, אומר כי פיתוח מנוע החיפוש החדש ואתר המתכונים, פונה לקהל יעד גדל והולך של סינגלס ומשקי בית חד הוריים, המבקשים להכין במהירות ארוחות טעימות בלי להזדקק לארוחות מוכנות, מצוננות או קפואות, במחיר המבטא עלות/תועלת.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר