עפר שכטר מצטרף לתינוק של במבה בקמפיין חדש של אסם

אסם מעלה בערוצים 2, 10 ו-24,בקולנוע ובעיתונות קמפיין חדש לחטיף במבה.
הקמפיין כולל סרט פרסומת בהפקת משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, תחת סיסמת העל המלווה את כל הקמפיינים הפרסומיים של החטיף: "אין כמו במבה". לקמפיין הנוכחי נוספה הסיסמה: "פתח ביטחון…".

סרט הפרסומת החדש ממשיך את האסטרטגיה של חטיף במבה אסם, אשר נועדה לעודד את קהלי היעד של החטיף לפתח את הביטחון העצמי ולהאמין בעצמם וביכולותיהם. בסרטון מככב עופר שכטר בדמותו של נסיך הבא להציל את הנסיכה הכבולה, ונלחם במפלצת. תינוק הבמבה מדרבן ומעודד אותו להאמין בעצמו. הנסיך נלחם במפלצת בדרך שונה מהמצופה ע"י דיגדוג – הוא שולף נוצה ובעזרתה מנצח את המפלצת. הסוף, כמובן, חתום בנשיקה בין הנסיך והנסיכה. הסרטון ערוך בטכנולוגיה המשלבת שחקנים חיים עם אנימציה ממחושבת.

קרדיטים:
אסם:
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים: זהבה מרטנוביץ'
מנהלת מותג במבה: ענת שימרון
אריאלי פובליסיס:
סמנכ"ל קריאייטיב: מולי הלפמן
קופי: אסף גון
ארט: מיכל מנגוט
מפיקת משרד: אסנת אבן איתן
סמנכ"ל אסטרטגיה: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה- עטיה
משנה למנכ"ל: מיכל צרפתי אפרת
סופרויזר: כרמית ריבלר
תקציבאית: עירית שגב
חברת הפקה: POV
בימאי: שחר סגל
פוסט- פרודקשן ובניית דמויות תלת מימד- גרוויטי






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה