ערב בורגון ב- Wine Bar של Wine&More

לקראת הגעתם של יינות בורגון מבציר 2005, יקיים ה- Wine Bar ביום שלישי 25.3 ערב שכולו יינות בורגון משובחים ונדירים מבציר 2004. זאת לצד אוכל איכותי, מוזיקה טובה ואוירה נעימה

ה- Wine Bar של Wine&More ברחוב קרליבך 25, תל אביב יחגוג ערב בורגון ביום שלישי 25.3.

לא שצריך סיבה מיוחדת לכך, אבל דוקא יש: לקראת הגעתם בלעדית לרשת של יינות בורגון מבציר 2005 (יקב דוגה פי, יקב ווז'רה, יקב ז'אן דורו), יקיים ה- Wine Bar ערב שכולו יינות בורגון משובחים ונדירים מבציר 2004, הנחשב לאחד מהבצירים המוצלחים.

ערב זה יאפשר הצצה למרתפי היין האדום מבורגון מבציר 2004, ויינות לבנים מבורגון בציר 2005. זוהי הזדמנות למי שחפץ לטעום מהיין המוגבל של הבציר.

דרך מסלולי טעימות בדרגות מחיר שונות, יוכל כל אחד ליהנות ממספר סוגי יין בורגון מבציר 2004. בנוסף לכך, כל טעימת יין בורגון תלווה במנה מתאימה מתפריט האוכל הקבוע של ה- WINE BAR, עליו אמון דני שניידר. כל זאת כמובן לצד מוזיקה טובה ואוירה נעימה.

יינותיהם של היקבים Dugat-Py, Comte Armand, Vogüé, Méo-Camuzet, Vougeraie, de Montille יוגשו בכוסות על פי בחירה, כמו גם שני תפריטי "טעימות יין" שיספקו את חווית ההתרשמות מבציר 2004 .

ה- Wine Bar של Wine&More פותח את שעריו בכל יום שלישי. ערבי ה- Wine Bar כוללים מגוון רחב ועשיר של יינות החנות, מעל ל- 1,000 סוגי יינות הנמכרים במחירי מדף, אוכל בייתי מגוון, לצד מנות טפאסים, ואוירה ביתית וקלילה. על האירוח, האוכל וניהול ה- Wine Bar מנצח דני שניידר, הבעלים של הבר המיתולוגי "שניידר".


Wine Bar – Wine & More
רח' קרליבך 25 תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר