ערמוני Bates ינהל את תקציב הפרסום והמיתוג של רשת קפה ג'ו

ניהול תקציב הפרסום יכלול מיתוג מחודש לסניפי הרשת וקמפיין תדמית רחב. תקציב מוערך כמיליון דולר, כאשר במהלך 2006 תפתח הרשת בין 8-10 סניפים חדשים

לראשונה מוציאה רשת קפה ג'ו את תקציב הפרסום למשרד חיצוני, רשת קפה ג'ו בחרה במשרד הפרסום ערמוני Bates לנהל את תקציב הפרסום והמיתוג שלה.

הטיפול בתקציב הפרסום יכלול מיתוג מחודש לסניפי ומוצרי הרשת בהם: כוסות, תפריטים, מודעות, אריזות ועוד, וקמפיין פרסום בהיקף של כמיליון דולר. עד כה נוהל תקציב הפרסום באופן עצמאי על ידי החברה .

דיוויד קליין, מנכ"ל קפה ג'ו, מוסר: "לראשונה, מאז תחילת הפעילות של החברה בארץ לפני כעשר שנים, החלטנו להוציא את תקציב הפרסום לטיפול חיצוני, הסיבה לכך היא כי בפעם הראשונה הפרזנטציה וההצעה שהציגו בפנינו משרד ערמוני BATES, דברה בשפה שמתאימה למותג קפה ג'ו, נגעה ללבנו והבינה את ה-DNA של המותג".

בחרנו לשלב בין קמפיין פרסומי ומיתוג מחדש של סניפי הרשת מתוך רצון ליצור קונספט אחיד תוך שימת דגש על "האני מאמין" של קפה ג'ו, יצירת קפה איכותי ויחס אישי וחם ללקוחות הרשת מוסיף קליין.

משרד הפרסום ערמוני Bates נוסד ב- 1988, בעל ניסיון עשיר בטיפול בלקוחות ממגוון תחומים בהם: אקספון- 018, רשת BUG, לנד רובר, מכללת הדסה ועוד.

חברת ג'ו קפה גורמה נוסדה ב- 1997 על ידי דיויד קליין ודב גולדפרב, מתוך רעיון להציע לשוחרי הקפה בישראל את הקפה המשובח והטרי ביותר. בסקר BDI האחרון מוקמה רשת קפה ג'ו, כרשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ, היא מונה כ-25 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. במהלך 2006 תפתח הרשת בין 8-10 סניפים חדשים.

בבעלות החברה מפעל לקליית קפה גורמה הגדול בישראל, הממוקם בא.ת. בחולון. המפעל מהווה את אחד מהמפעלים המתקדמים בארץ בו נערך תהליך ייצור הקפה החל מאחסון

הפולים, תהליך הקלייה, טחינה ואריזה. המפעל מאובזר בציוד המשוכלל והמתקדם בעולם הכולל: מכונות קלייה, שקילה, טחינה ואריזה, על-מנת לייצר קפה איכותי ללא מגע יד אדם.

חברת קפה ג'ו היא החברה היחידה בישראל הקולה פולי קפה מ- 100% ערביקה בלבד ומייבאת פולי קפה משובחים מרחבי העולם בין היתר מקולומביה, ברזיל, קניה, גואטמלה, זימבבואה, טנזניה ופורטו ריקו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר