פאוזה בקמפיין לחיזוק המותג LAVAZZA בקרב המגזר העסקי בכחצי מיליון ₪

חברת פאוזה שרותי קפה, משווקת לוואצה בישראל, העלתה קמפיין לחיזוק המותג LAVAZZA בקרב המגזר העסקי.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום I&M יעלה בעיתונות היומית ובאתרי אינטרנט למשך כשלושה שבועות, בהשקעה של כחצי מיליון ₪.

קמפיין זה יוביל את המסר "לוואצה מגיעה אליכם למשרד עם חווית הקפה המושלמת", ובמסגרתו יוצעו מגוון מכונות אספרסו משרדיות מבית לוואצה בשיטת הקפסולה.
הקמפיין יתקשר גם מבצע אשר במסגרתו כל המצטרף לאחד ממסלולי הקפה, יקבל סט כוסות פורצלן מהודר וערכת טעימות במתנה.

· שוק פתרונות הקפה לעסקים, הכולל את כל הדרוש לחוויית קפה מושלמת: מכונות קפה ומוצריהם, משקאות חמים נוספים, כוסות וכדומה, מוערך בכ- 500 מיליון ₪.
על פי סקר TNS, דצמבר 06 עבור פאוזה:
· 1 מכל 2 עובדים בישראל שותה את רוב כוסות הקפה שלו במסגרת העבודה.
· עובד ישראלי שותה בממוצע 3.4 כוסות קפה ביום.

על פי סקר TNS ספטמבר 07 עבור פאוזה: · כ- 86% מהעובדים בישראל מרוצים ממקום עבודתם.
· שביעות הרצון בקרב עובדים להם יש מכונת קפה איכותית במשרד, גבוהה יותר מאלה שעובדים במקום עבודה ללא מכונה כזו.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה