פאוץ' יין יאתגר בקבוקים מסורתיים

יצרני יין אוסטרליים מתרחקים מבקבוקים מסורתיים, ומנסים מארזים מהפכניים כדי לתפוס נתח גדול יותר של השוק ההופך ליותר ויותר תחרותי

יצרני יין אוסטרליים מתרחקים מבקבוקים מסורתיים, ומנסים מארזים מהפכניים כדי לתפוס נתח גדול יותר של השוק ההופך ליותר ויותר תחרותי.

חברת Palandri ממערב אוסטרליה משתמשת בפאוץ' יין עשוי פלסטיק ורדיד אלומיניום, שלתקוותה יסיים את הדומיננטיות של בקבוקי 750 מיליליטר.
פלנדרי קוראת לפאוץ' שלה הניתן למיחזור "Cheer Pack” – כלומר: חבילת עליצות, והוא מצויד בפקק מתברג הניתן לסגירה חוזרת, ומחזיק אותה כמות יין כמו בקבוק מסורתי. זאת כאשר הוא תופס פחות שטח מדף ושוקל רק 15 גרם – בהשוואה ל- 500 גרם ששוקל בקבוק זכוכית.
הפאוץ' יכול לעמוד בלחץ של עד 75 ק"ג, ויש לו חיי מדף של עד שנתיים.

פלנדרי הוציאה לשוק את יינות הפרמיום Balvidis Estate שלה במארז החדש, והחברה מאמינה כי כך יגדלו הכנסותיה מיצוא יין ל- 32 מיליון דולר במהלך השנתיים הבאות. יותר מ- 3,500 תיבות של היין במארז הידידותי לאקולוגיה יוצאו לקנדה, ויש הזמנות ל- 15,000 תיבות נוספות.

וגם בקבוק יין משולב בכוס
חברת היין האוסטרלית הארדי (Hardy Wine Company) מציעה עתה חידוש: בקבוק יין מפלסטיק וכוס פלסטיק משולבים. הבקבוק מכיל תכולת כוס אחת של יין, ומאפשר לקנות את היין ולשתות אותו בכל מקם ואירוע – בפיקניק או באירועים אליהם אסור להכניס בקבוקי זכוכית מסיבות ביטחון ובטיחות.
המארז הרוכב (Shuttle) יהיה זמין באוסטרליה ב- 2007, ויכנס גם לבחינה בבריטניה בחודש מרץ הקרוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר