פילה בורי על מצע ירקות והדרים

חומרים ל-4 סועדים2 דגי בורי טריים מפולטים במשקל 800 גרם כל אחד (מתקבלים כ-4 פילטים של כ-200 גרם כ"א) 4 כפות שמן זית8 שיני שום פרוסות דק צרור עלי נענעצרור עלי ריחן (בזיליקום)בצל ירוק חצי כוס יין לבן יבש מיץ מלימון אחד כף חומץ בלסמיעגבניה, בצל סגול, ראש שומר, קישוא, גזר, תפוז וגזר פרוסים ל0.5-1 ס"מ מלח גס ופלפל שחור טחון טרי אופן ההכנהפורסים את הירקות וההדרים, מערבבים יחד עם פלפל שחור, מלח גס וחצי מכמות השום הפרוס, רבע כוס יין, מעט מיץ לימון, בצל ירוק ועלי הריחן, ומכניסים לתנור על חום גבוה (כ- 220 מעלות). למחבת טפלון חמה מוזגים את שמן הזית, ממליחים ומפלפלים את הדגים ומטגנים כ-2 דקות על צד העור, הופכים את הדגים ומוסיפים את שאר השום הפרוס, בצל ירוק, עלי נענע, מעט יין לבן ומיץ לימון ומטגנים 2 דקות נוספות. מעבירים את הדג מהמחבת ומניחים על הירקות בתבנית שבתנור ל- 2 דקות נוספות כשהעור כלפי מעלה.אופן ההגשהלהגיש לצד פלח לימון בתוספת ריזוטו.

חומרים ל-4 סועדים
2 דגי בורי טריים מפולטים במשקל 800 גרם כל אחד (מתקבלים כ-4 פילטים של כ-200 גרם כ"א)
4 כפות שמן זית
8 שיני שום פרוסות דק
צרור עלי נענע
צרור עלי ריחן (בזיליקום)
בצל ירוק
חצי כוס יין לבן יבש
מיץ מלימון אחד
כף חומץ בלסמי
עגבניה, בצל סגול, ראש שומר, קישוא, גזר, תפוז וגזר פרוסים ל0.5-1 ס"מ
מלח גס ופלפל שחור טחון טרי

אופן ההכנה
פורסים את הירקות וההדרים, מערבבים יחד עם פלפל שחור, מלח גס וחצי מכמות השום הפרוס, רבע כוס יין, מעט מיץ לימון, בצל ירוק ועלי הריחן, ומכניסים לתנור על חום גבוה (כ- 220 מעלות).

למחבת טפלון חמה מוזגים את שמן הזית, ממליחים ומפלפלים את הדגים ומטגנים כ-2 דקות על צד העור, הופכים את הדגים ומוסיפים את שאר השום הפרוס, בצל ירוק, עלי נענע, מעט יין לבן ומיץ לימון ומטגנים 2 דקות נוספות.

מעבירים את הדג מהמחבת ומניחים על הירקות בתבנית שבתנור ל- 2 דקות נוספות כשהעור כלפי מעלה.

אופן ההגשה
להגיש לצד פלח לימון בתוספת ריזוטו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר