פילה דניס באגוזי מקדמיה

חומרים ל – 4 מנות4 נתחי פילה דניס נקי מעצמות כ"א במשקל 50-60 גרם.3 כפות אגוזי מקדמיה קצוצים דק2 גמבות אדומות50 גרם חמאה20 פולי אדממה (פולי סויה ירוקים)2 כפות איולי (או מיונז)חופן נבטי צנוניתמלח, פלפל לבןאופן ההכנהמתבלים את צד הבשר בדג (לא צד העור) במעט מלח ופלפל לבן ומורחים שכבה דקה של איולי (או מיונז), מצמידים בזהירות את האגוזים הקצוצים מעל האיולי בשכבה אחידה.מחממים תנור ל 180 מעלות, משמנים קלות תבנית ומניחים את הדגים כאשר צד העור כלפי מטה ומכניסים לתנור שחומם מראש ל 6-7 דקות.רוטב הגמבהמנקים את הגמבות מהגבעול והגרעינים, חותכים לקוביות וטוחנים בבלנדר עם רבע כוס מים מסננים עד שמתקבל קולי גמבה. את הרוטב מצמצמים במחבת עד שהופך סמיך. מוסיפים את החמאה ומתבלים.הגשהמניחים בצלחת את רוטב הגמבה, מוציאים את התבנית ובעזרת מרית שטוחה מרימים את פילה הדג ללא העור, כאשר העור נשאר צמוד לתבנית ומניחים על הרוטב. מפזרים את האדממה סביב הדג ובפינת הצלחת מניחים חופן של נבטי צנונית.מגישים, אוכלים ומתענגים…..

חומרים ל – 4 מנות
4 נתחי פילה דניס נקי מעצמות כ"א במשקל 50-60 גרם.
3 כפות אגוזי מקדמיה קצוצים דק
2 גמבות אדומות
50 גרם חמאה
20 פולי אדממה (פולי סויה ירוקים)
2 כפות איולי (או מיונז)
חופן נבטי צנונית
מלח, פלפל לבן

אופן ההכנה
מתבלים את צד הבשר בדג (לא צד העור) במעט מלח ופלפל לבן ומורחים שכבה דקה של איולי (או מיונז), מצמידים בזהירות את האגוזים הקצוצים מעל האיולי בשכבה אחידה.

מחממים תנור ל 180 מעלות, משמנים קלות תבנית ומניחים את הדגים כאשר צד העור כלפי מטה ומכניסים לתנור שחומם מראש ל 6-7 דקות.

רוטב הגמבה
מנקים את הגמבות מהגבעול והגרעינים, חותכים לקוביות וטוחנים בבלנדר עם רבע כוס מים מסננים עד שמתקבל קולי גמבה. את הרוטב מצמצמים במחבת עד שהופך סמיך. מוסיפים את החמאה ומתבלים.

הגשה
מניחים בצלחת את רוטב הגמבה, מוציאים את התבנית ובעזרת מרית שטוחה מרימים את פילה הדג ללא העור, כאשר העור נשאר צמוד לתבנית ומניחים על הרוטב.

מפזרים את האדממה סביב הדג ובפינת הצלחת מניחים חופן של נבטי צנונית.

מגישים, אוכלים ומתענגים…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר