פסטיבל על השולחן לאוכל טוב יתקיים בהאנגר 11 נמל תל אביב – 27 בפברואר עד 1 במרץ 2007

הפסטיבל יערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב – חלל תצוגה ואירועים מן המשוכללים ביותר בארץ, בלב תל אביב, עם תשתיות חנייה ללא הגבלה ושפע אטרקציות בקרבת מקום. ברחבה הסמוכה להאנגר יוקם אוהל ענק ומשוכלל שיכפיל את שטחי התצוגה כך שהם יגיעו ל-3,500 מ"ר


המגזין על השולחן – שכבר מזמן הנו הרבה יותר ממגזין – יקיים זו הפעם השניה את "פסטיבל על השולחן לאוכל טוב", שילוב של תערוכה והפנינג חוויתי המיועד לאנשי המקצוע ולחובבי האוכל בתחומי הגסטרונומיה השונים.

"פסטיבל על השולחן לאוכל טוב" ייסד מסורת ברוח פסטיבלי האוכל הגדולים באירופה ובארצות הברית: במהלך שלושה ימים יוכלו באי האירוע, קהל איכותי, אנשים שאוכל ויין הם עיסוקים או תחביבם, שפים, קונדיטורים, מסעדנים, מלונאים ומקבלי החלטות בכירים בשוק המזון וההסעדה כמו גם תלמידים ובוגרים של בתי ספר לבישול חובבי בישול, ליהנות מטעימות, סדנאות, הדגמות, מפגשים מרתקים עם אנשי מקצוע וכמו כן – להכיר ולרכוש מוצרים ייחודיים במחירים אטרקטיבים. כל דוכן מהווה מרכז תוכן, שמעבר לתצוגה ומכירה, יפעיל סדנאות הדגמות או מבצעים שונים לקהל.

הפסטיבל יערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב – חלל תצוגה ואירועים מן המשוכללים ביותר בארץ, בלב תל אביב, עם תשתיות חנייה ללא הגבלה ושפע אטרקציות בקרבת מקום. ברחבה הסמוכה להאנגר יוקם אוהל ענק ומשוכלל שיכפיל את שטחי התצוגה כך שהם יגיעו ל-3,500 מ"ר. עם זאת כדי לא לפגוע באופיו הפסטיבלי של האירוע, רק מחצית מהשטח הכולל יוקדש לדוכני המציגים.

במרכז הפסטיבל יוקם תיאטרון על השולחן, ויופיעו בו מיטב השפים והקונדיטורים בסדנאות חוויתיות. הסדנאות יועברו בשידור ישיר מעל מסכים בחלל הפסטיבל. כמו כן יוקמו בשטח הפסטיבל במות נוספות שבהן יערכו הדגמות, שיעורי בישול, טעימות מודרכות, תחרויות ועוד.

תמהיל מציגים מרתק
המארגנים, אילן גור – מנכ"ל "על השולחן", ורמי רושקביץ – מנכ"ל חברת קונטל ומנהל החסויות של הפסטיבל, אומרים כי הם מבקשים ליצור תמהיל ייחודי ומרתק של מציגים – חברות מזון גדולות לצד מגדלי תוצרת חקלאית, משווקי מזון אורגני לצד שוקולטיירים, בתי ספר לבישול לצד יקבים, משווקים של ציוד ואביזרים למטבח לצד אומני אוכל (ארטיזנלים), מחלבות לצד מעצבי כלים לבית ולמטבח.
כמו כן במקום יערך שוק האיכרים הגדול בישראל.

הזדמנויות עסקיות
מעבר לאפשרות לחשוף (ולמכור) שירותים ומוצרים, יוכלו המציגים לנצל את מסגרת הפסטיבל ואת נוכחות התקשורת במקום למטרות שיווקיות שונות: השקת מוצרים חדשים, מסיבות עיתונאים, והדרכות וסדנאות – לאנשי מקצוע ולקהל הרחב ועוד. המארגנים ישמחו להעמיד לרשות המציגים את המתקנים הרלוונטיים – תיאטרון הבישול, חדר טעימות ובמות נוספות, ולסייע בהפקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר