פפסי בקמפיין להשקת פחיות צרות למוצריה בהשקעה של כ- 6 מיליון ש"ח

הקמפיין עולה בעקבות השקת ליין הפחיות והמארזים החדש, אשר עוצב מחדש ויזכה לשם Sleek can. במסגרת זו כל סדרת מוצרי פפסי ובהם פפסי מקס, פפסי, מירינדה, סבן אפ ודיאט סבן אפ, הוחלפו לפחיות צרות ומאורכות

טמפו, יצרנית ומשווקת מותג פפסי, עולה בקמפיין פרסום לרגל השקת ליין ה- Sleek can של סדרת מוצרי פפסי, בהיקף כספי של כ– 6 מיליון ש"ח.

הקמפיין עולה בעקבות השקת ליין הפחיות והמארזים החדש, אשר עוצב מחדש ויזכה לשם Sleek can. במסגרת זו כל סדרת מוצרי פפסי ובהם פפסי מקס, פפסי, מירינדה, סבן אפ ודיאט סבן אפ, הוחלפו לפחיות צרות ומאורכות.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה לאוויר בטלוויזיה בערוצים 2, 10, ו- 24 ובאתרי האינטרנט MAKO ו- YNET תחת המסר new pepsi max sleek can למשך מספר שבועות. במקביל תיערך פעילות קד"מ במקומות הבילוי וברשתות החברתיות.

מדובר בקמפיין טלוויזיוני וקמפיין חסויות הכולל סרטון המצולם בטכנולוגיה חדשנית – wash, שלמעשה "נמרחת" על המסך ומעניקה סקרנות וייחודיות בצפייה. החדשנות הטכנולוגית בצילום הסרטון תואמת את הרוח החדשה במותג פפסי, הבאה לידי ביטוי בהשקת הליין החדש והשתייכותו לערכים של "טרנדיות" ולייף סטייל.
.
פפסי מקס פונה לקהל הצעיר ומזוהה עם ערכים של ריגוש, יצירתיות ו"חיים על הקצה". המותג מחובר בארץ ובעולם לעולם הלילה, הבילוי והאקסטרים ומספק באופן קבוע חידושים ופעילויות ייחודיות. כוס אחת של פפסי מקס מכילה פחות מקלוריה אחת בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר