פריגת בפעילות למותג Ocean Spray בתוכנית הבוקר הרדיופונית של טל ברמן ואביעד קיסוס

המהלך ידגיש את יתרונות נקטר החמוציות אושן ספריי באמצעות משחק רדיו בתוכנית הבוקר המשודרת ברדיו תל אביב FM102 וברדיו אמצע הדרך 90FM

פריגת, המשווקת את המותג אושן ספריי, עולה בפעילות רדיופונית בה במסגרת תכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, יתקיים משחק רדיופוני למותג פריגת אושן ספריי: "יותר ממה שחשבתם". המשחק משודר בתוכנית הבוקר המשודרת ברדיו תל אביב FM100 ובסינדיקציה לרדיו אמצע הדרך FM90.

המשחק יתמוך במסר "אושן ספריי המגן הטבעי שלך" באמצעות סיפורים של המאזינים על סיטואציות שהן "יותר ממה שחשבו". במסגרת המשחק יודגשו הערכים הבריאותיים של נקטר חמוציות אושן ספריי. בכל שעה יבחרו טל ואביעד את המאזין עם הסיפור שהוא הכי לא מה שחשבו עליו. לזוכים יוענקו פרסים מתנת פריגת.

מיכל קציר עמק, מנהלת תחום Health & Wellness בפריגת, אומרת: "חשוב לנו לחשוף בפני הציבור את סודות החמוציות, ולהסביר על מגוון הערכים ועל תרומתו של נקטר חמוציות אושן ספריי לתזונה בריאה ומאוזנת. הקמפיין ומשחק הרדיו החדש בשיתוף רדיו ת"א, הם דרך מפתיעה ועדכנית בתקשור היתרונות הרבים של שתיית כוס אחת ביום של קרנבריז אושן ספריי התורמת להגנה מפני דלקות בדרכי השתן, אולקוס ודלקות בחלל הפה, מפחיתה את הסיכון למחלות לב ומסייעת בהורדת הכולסטרול".

תכנון וקניית מדיה באמצעות קראט מדיה 1.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר