פרנזו: תפריט צהרים איטלקי לקיץ עם שיר בלב

ביסטרו הצהרים האיטלקי PRANZO במושב בני ציון, מציע תפריט קיץ הכולל מגוון מנות מרעננות לצד וריאציות מעניינות לפיצה המוכרת. כדאי להגיע לפרנזו – מסעדה טעימה, נעימה, כשרה ומומלצת.

פעם נוספת חזרנו אל ביסטרו הצהרים הכשר PRANZO (פרנזו) במושב בני ציון הסמוך לרעננה. הסיבה הפעם הייתה ריענון התפריט האיטלקי-מסורתי לקראת העונה החמה, כשזה מציג, בנוסף למנות הדגל שלו, מגוון מנות קיציות עשירות בירק, תפריט של פיצות בשריות או צמחוניות, דקות ופריכות במיוחד, אותן ניתן להרכיב באופן אישי או לפי המלצת השף גבריאל ישראל, שהחליף את השף שפגשנו בביקור הקודם, ועושה זאת בכישרון ובחן רב, כאשר המנות יוצאות מתוך הטאבון הפעיל כל הזמן.

איתנו היו במסעדה חבורה עליזה וקולנית של עובדים מאמדוקס, השכנים הדתיים שלנו מרעננה שבאו לחגוג יומולדת – ומסתבר כי זה לא ביקורם הראשון בפרנזו, ועוד מספר זוגות, שהעדיפו את הישיבה באלם הממוזג (לא מצטיין בקירורו) ולא במרפסת מלאת הירק.

לפני שנצלול לתפריט, כדאי להסביר את המונח 'ביסטרו צהרים': פרנזו היא מיתוג לארוחות צהרים המוכנות ומוגשות במקום שפועל בערב כאולם-גן אירועים בשם 'וילה סוקה' (אחות של וינו סוקה בהרצליה פיתוח). הקונספט שנבחר הוא ארוחות צהרים עסקיות בהשראה איטלקית, ומכאן השם PRANZO (באיטלקית: ארוחת צהרים).

את הפיצה של ארוחת הצהרים ניתן להרכיב באופן אישי ולבחור את התוספות, או לבחור מבין המלצות השף, ביניהן: פיצה קרעי עוף צלוי (על בסיס רוטב פסטו, נתחי עוף צלויים, קוביות עגבניות, פלפלים, בצל סגול וזיתי קלמטה), פיצה חזה הודו (על בסיס קולי עגבניות, חזה הודו בעשייה ביתית, ארטישוק במרינדה של פלפלים אדומים, שום ושמן זית, או פיצת סלסה וורדה (ירוקה) צמחונית (על בסיס רוטב פסטו, קישוא כבוש, בצל, אספרגוס, עלי אורוגולה ופלפל ירוק).

תפריט הקיץ החדש מורכב ממגוון מנות עסקיות בשלוש קטגוריות מחירים (69 ש"ח, 89 ש"ח ו-109 ש"ח), הכוללות: פוקאצ'ה האפויה בטאבון עצים, Primo (מנה ראשונה), Secondo (מנה עיקרית), וכוס שתייה קלה.
בין המנות הראשונות החדשות: פרח קישוא הממולא בדוקסל פטריות יער בציפוי קריספי, וקרוסטיני- לחם צלוי בשמן זית ומלח ים, מוגש במילוי משתנה לצד סלט עלי רוקט.
בין המנות העיקריות החדשות: פסטה polpette – קציצות טלה עם פטריות וירקות שורש ברוטב עגבניות איטלקיות, לצד פסטה עשויה במקום; או קלצונה במילוי בשר, יין אדום וירקות שורש המוגש עם סלט עגבניות קייצי.
בנוסף מוצע תפריט קינוחים איטלקיים מסורתיים שקיבלו טוויסט מרענן, כמו קנולי – גלילית במילוי מוס פרלין ושוקולד, המונחת על מצע פירות העונה ומלווה בקרם קרמל (28 ש"ח).

ולארוחה שלנו: פתחנו עם סלט עגבניות שרי עם רוסטביף – טרי ומרענן. פרח קישוא במילוי דוקסל פטריות – מנה מצוינת, ואנטיפסטי – מנה גדולה המגיעה במחבת רותחת ובה חצילים, קישואים, פלפלים אדומים ובצלים סגולים – מרהיב עין והולך מצוין עם הפוקאצ'ה החמה והטרייה.
המשכנו עם פילה בורי בתנור – הדג פשוט מעולה, וכך גם הניוקי הנימוחים עם ירקות, זיתים, וקליפות לימון. מנה מומלצת.
פסטה פולפטה עם כדורי בשר שבתערובת שלהם יש ירקות, היא מנה גדולה וטעימה מאוד.
השף רצה שנטעם את הקלצונה הענקית הממולאת בבשר טחון עם רוטב עגבניות, אך לטעמנו אם אתם רוצים בשר טחון עדיף לבחור בפסטה פולפטה עם כדורי הבשר. הקלצונה תתחבב על שוחרי בצק.

ויתרנו על קינוחים ויצאנו מפרנזו עם שיר בלב. אחרי ששומעים יותר משעה ברקע מוזיקה איטלקית, אין זה פלא כלל. כדאי להגיע לפרנזו – מסעדה טעימה, נעימה, כשרה ומומלצת.

PRANZO
מושב בני ציון, על כביש 4
טל. 072-2163767
א'-ה' 12:00-16:00

צילום איל קרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר