פרסום על גבי פלייסמנט – ערוץ פרסום חדשני

בעוד חברות רבות מקצצות בתקציבים ומחפשות אפיקי פרסום יעילים ותמורה כדאית להשקעה, קמה יוזמה פונקציונאלית חדשה: חברת "טריפל גלובל טרייד" רשמה כפטנט עולמי, פרסום על גבי פלייסמנט.

סקרים מראים כי 80% ממבקרי הקניון צורכים מזון מהיר במסעדות פסט פוד בקניונים ברחבי הארץ. בסקר שנערך, הסתבר כי אדם יושב לאכול בממוצע במשך 25 דק'. עידן בן עמי ועופר מנור, בעלי חברת "טריפל גלובל טרייד", פיתחו פלטפורמת פרסום חדשה ומקורית ורשמו את המוצר כפטנט עולמי: "My Place" – פרסום על גבי פלייסמנט. הפלייסמנט מאפשר פרסום נקודתי ומעניק חשיפה ממושכת ומרבית למוצר המפורסם.

בין הלקוחות שכבר קנו שטחי פרסום: פרינס, ניו קופל, חברת התרופות תרימה, גלובוס יונייטד, הוצאת הספרים כנרת ולונה פארק ת"א. הפרסום יתבצע בכל 16 הקניונים באזור המרכז: דיזנגוף סנטר, איילון, שבעת הכוכבים, פתח תקווה, רמת אביב, עזריאלי, ראשון לציון (זהב), ראשון לציון (הגדול), קניון גבעתיים, קריית אונו, חולון, בת-ים, ארנה (הרצליה), קניון סביונים, קניון רננים (רעננה) וקניון מלחה (ירושלים).






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה