צוותי חטיבת השוק המקצועי ביוניליוור בשטח עם הלקוחות כחלק מיוזמה גלובלית

כמדי שנה, גם השנה יצאו צוותים של חטיבת השוק המקצועי ביוניליוור ללקוחות כחלק מיוזמה גלובלית של התאגיד הנקראת FEET ON THE STREET

כמדי שנה יצאו כ- 80 עובדי חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור, מהמחלקות השונות, ביחד עם אנשי המכירות, לשטח – אל הלקוחות השונים, כדי לפגוש אותם באופן אישי ולהכיר מקרוב את צרכיהם ורצונותיהם.

מהלך היציאה לשטח – FEET ON THE STREET, הוא חלק מיוזמה גלובלית שנערכת מדי שנה בכל חטיבות השוק המקצועי של הקונצרן בכל העולם, כאשר בתאריך מסוים יוצאים העובדים בכל העולם למפגש של יום אחד עם הלקוחות בשטח.

מטרת המהלך לתת לעובדים הזדמנות להעצים את הקשר עם הלקוחות, וכן ללמוד ממקור ראשון על בעיות או כשלים שקיימים. אל איש המכירות יכולים להתלוות גם עובד ממחלקת הלוגיסטיקה ועובד ממחלקת פיתוח מוצרים. כך יכול מפתח מוצר לשמוע מלקוחותיו את חוות דעתם, ולקבל מהם משוב ישיר על המוצרים, האם יש צורך בשיפור, תוספת או שהוא עונה על צרכיהם.

הצוותים יצאו לשטח ממותגים בחולצה מיוחדת שהוכנה לכבוד יום האירוע. בנוסף נערכה בין הצוותים תחרות שנמשכה לאורך היום בהם נמדדו הספק ומכירות. ללקוחותיה הציעה החטיבה מבצעים מיוחדים לאותו יום, וכן חולקו מתנות כגון סינרים, כלי מטבח ואביזרי משרד. בסוף נפגשו הצוותים לאירוע מסכם שכלל ארוחת ערב ומשחק חברתי.

עינת בורוביץ-נעים, מנהלת שיווק חטיבת השוק המקצועי, אומרת: "הבנת צרכי הלקוח ומתן פתרונות מקצועיים לצרכיו, הינם בלב עבודת החטיבה. אירוע FEET התקיים בעולם זו השנה השלישית, וזוכה להצלחה מרובה. לאורך כל השנה מתקיים קשר רציף בין החטיבה ללקוחותיה באמצעות אנשי המכירות, אולם המפגש הבלתי אמצעי מאפשר גם לעובדי החטיבה שאינם נפגשים ביום יום עם הלקוחות, לפגוש אותם מקרוב, לייצר שיחה והיכרות שללא ספק תורמות לעבודה המשותפת במהלך כל השנה".

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מספקת פתרונות קולינריים ומוצרים לשוק ההסעדה. לחטיבה אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות.
מוצרי חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור מיוצרים לפי סטנדרטים עולמיים ועוברים תהליך הבטחת איכות קפדני. בנוסף, צוות שפים יועצים בעלי ניסיון רב בתחום ההסעדה והקונדיטוריה עומדים לרשות הלקוחות לפיתוח מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח, ולסיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר