צרכנים יוכלו להזמין יינות יקרים עם תוויות המאפשרות בקרת איכות בעת המשלוח

מנהלי בקרת איכות של יקבים המשתמשים בתוויות אלה, יכולים להוריד מאתר מיועד באינטרנט נתונים מהתוויות כדי לוודא שהבקבוקים שנשלחו ללקוחות נבחרים, לא שהו בטמפרטורה גבוהה מהמותר

תווית ה- PakSense בגודל של שקית סוכרזית לשימוש אישי, נכנסת עתה לשימוש בענף היין, ומאפשרת ליקבים לשפר את בקרת האיכות שלהם לאחר שבקבוקי היין יצאו בדרכם אל נקודות ההפצה.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

מנהלי בקרת איכות של יקבים המשתמשים בתוויות אלה, יכולים להוריד מאתר מיועד באינטרנט נתונים מהתוויות כדי לוודא שהבקבוקים שנשלחו ללקוחות נבחרים, לא שהו בטמפרטורה גבוהה, שהפכה אותם ל 'קברנה מבושל'.
השימוש בתוויות אלה החל לאחר שהתברר כי יינות מובחרים מקליפורניה שנשלחו ללקוחות נבחרים בדנמרק, עברו שינויים קיצוניים בטמפרטורה שפגעו באיכות היין. לקוחות פרטיים ואחרים יכולים להזמין יינות יקרים שהבקבוקים שלהם מצויידים בתוויות החדשות שמחירן לצרכן הוא 20 דולר לתווית.

פרשנות שמחה סיגן, עורך TRENDS: מיועד בעיקר לאניני טעם המקבלים את היינות ישירות לבתיהם, ושומרים אותם בטמפרטורה האידיאלית. אך, כאשר מחירי התוויות ירדו, יתכן שגם צרכנים מן השורה יוכלו ליהנות מיין שלא עבר שינויי טמפרטורה לא רצויים. השימוש בתוויות המתעדות את תנודות הטמפרטורה במסע הארוך לעתים של מוצרי מזון אל המקרר של הצרכן, יהפוך בתוך זמן לא ארוך למגמה ברורה, שעיקרה הגנה על הצרכן מפני מזון מזוהם.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר