קבוצת בנימינה נכנסת אל תחום המים המינרלים עם שיווק והפצת מותג המים Vittel

בחברה מעריכים כי מותג המים צפוי להגיע לנתח של כ-40% משוק המים המינרלים פרימיום בישראל בתוך 3 שנים . המים יושקו לקהל הרחב בתערוכת היין סומלייה 2010 ובמהלך חודש נובמבר

קבוצת בנימינה הכוללת את יקבי בנימינה ואת חטיבת האלכוהול בנימינה ספיריטס, נכנסת אל תחום המים המינרלים, עם זכייתה של הקבוצה בשיווק והפצה בלעדיים בישראל של מותג המים המינרלים Vittel מבית Nestle waters.
מותג Vittel יושק בארץ במהלך חודש נובמבר, והחשיפה הראשונה לקהל הרחב תהיה במסגרת תערוכת היין Sommelier 2010 שתתקיים בתחילת נובמבר.

תחילה יופצו מי Vittel למסעדות, בתי- קפה, בתי מלון, מעדניות נבחרות ולחנויות המתמחות. בשלב שני צפוי השיווק להתרחב לכלל השוק,כולל רשתות השיווק וחנויות הנוחות.

על פי הערכת אילן חסון, מנכ"ל קבוצת בנימינה, יגיע מותג Vittel לכ- 40% משוק המים המינרלים פרימיום בישראל בתוך שלוש שנים. "פעילות קבוצת בנימינה מתחזקת עם שיווקם של מותגים בינלאומיים כמו Vittel, ואנו רואים במהלך זה הזדמנות ליצור השלמה לסל המשקאות שמציעה הקבוצה. בנוסף ליינות שמייצר היקב ולמגוון מותגי אלכוהול המשווקים ע"י בנימינה ספיריטס, כעת נוכל להציע גם מותג מים מינרלים פרימיום מוערך ואהוב בעולם".

Vittel נחשב למותג המים המינרלים הנמכר ביותר במסעדות בצרפת, שולט ב- 85% מהשוק ופופולרי אף יותר בקרב המסעדות המדורגות בכוכבי מישלן בצרפת (95% מהן מציעות ללקוחותיהם את המותג). מי Vittel מגיעים ממעיינות בהרי הווז' בצרפת ונמכרים בלמעלה מ- 80 מדינות בעולם. הפופולריות הרבה של המותג נובעת מערכיו המינרלים הגבוהים ומטעמם של המים.

המותג תומך באירועים רבים בתחומי הקולינריה והספורט. הוא נותן החסות הראשי בטור דה פרנס ומקדם את ענף רכיבת האופניים התחרותי והעממי. Vittel גם מעניק חסות לתחרות הבישול היוקרתית Bocuse d’Or המתקיימת אחת לשנתיים בצרפת, בה משתתפים שפים מ- 24 מדינות.
ערכי המותג המשקפים אורח חיים בריא, חיוניות וחיות, מובאים לידי ביטוי גם בפעילות השיווקית והמסחרית שלו, שתנוהל ע"י איקה חסין פישר.

מוצרי Vittel יוצעו בארץ במגוון רחב בבקבוקי זכוכית ופלסטיק:
בקבוקי זכוכית: 250 מ"ל, 500 מ"ל ו-1 ליטר
ובקבוקי פלסטיק: 300 מ"ל, 750 מ"ל, 1 ליטר ו- 1.5 ליטר

שוק המים המינרלים בישראל מגלגל כיום כ900 מיליון ₪ בשנה, מתוכם 62% בקבוקים (זכוכית ופלסטיק) הנמכרים בנקודות המכירה השונות, – ו38% מתקני מים המוצבים בבתים ובעסקים. מתוך פלח שוק הבקבוקים, 38% מהם נמכרים ב"שוק הקר" (מלונות, מסעדות, בתי- קפה, קייטרינג), תוך גידול שנתי עקבי של כ-5%. היקף השוק הכולל בתחום הוא כ- 167 מיליון ₪ בשנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר