קבוצת ויסוצקי רוכשת את הבעלות על יצרנית המאפים לחמי

‏שלום זידלר יו"ר ויסוצקי: "נמשיך להרחיב את קבוצת ויסוצקי על ידי רכישה של מותגים מובילים בתחום המזון, שיביאו להגדלת היקף הפעילות, וימנפו את העוצמה השיווקית והתפעולית שלנו כקבוצה"

קבוצת ויסוצקי רוכשת בעלות מלאה על חברת לחמי, שהיתה עד כה בבעלות סטף ורטהיימר ומשפחת זוהר. החברה עוסקת בייצור עוגות ועוגיות פרימיום בתהליכי ייצור במתכונת של אפייה ביתית. הרכישה מכניסה את ויסוצקי לקטגורית המאפים בזירת הפרימיום, אותה היא מתכוונת להמשיך ולהרחיב.

"האסטרטגיה של קבוצת ויסוצקי", אומר רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי, "היא להמשיך ולחזק את הקבוצה באמצעות רכישת מותגים מובילים המתאימים לערכיה. קונדיטוריית לחמי היא מותג איכותי שכזה, אשר חרט על דיגלו להביא לצרכנים איכות וחדשנות בקטגוריית הפרימיום. מתוך כך אני מאמין שרכישתו הינה סינרגטית לפעילות ויסוצקי ותניב תוצאות עסקיות גבוהות לפעילות החברה".

"קבוצת ויסוצקי תמשיך את פעילות לחמי בגליל ותצרף את עובדי לחמי למשפחת ויסוצקי", מוסיף ויינשטיין. "בכוונתנו לעבוד עם מנכ"ל לחמי, מיכאל אהרונסון, והצוות הניהולי אשר הוביל את החברה בשנים האחרונות, כדי להרחיב את פעילות לחמי בשוק המקומי והבינלאומי. בכוונתנו להשקיע בקווי הייצור במפעל לחמי, ובפיתוח המותג בהיבט השיווקי על מנת להגדיל את פעילותו ומובילותו בקטגוריית הפרימיום".

לחמי מייצאת ומשווקת את תוצרתה, תחת המותג Elsa's Story, בארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה, קנדה, גרמניה, רוסיה ומדינות נוספות באירופה. בין לקוחותיה בשווקים הבינלאומיים נמנות הרשתות המובילות בעולם כמו Whole Foods, Target, Sam's Club, Costco, Tesco.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר