קבוצת מסעדות "ננדוס" מתרחבת: משקיעה 5 מליון שקל ופותחת 5 מסעדות חדשות במהלך 2006

קבוצת מסעדות "ננדוס ישראל", בבעלותו של איש העסקים יובל דורון, שבבעלותו גם רשתות "פיצה מטר" ו"מקסיקנה", המונה 12 סניפים ברחבי הארץ, פותחת בשנת 2006 5 מסעדות חדשות בהשקעה של 5 מליון שקל

קבוצת מסעדות "ננדוס ישראל", בבעלותו של איש העסקים יובל דורון, שבבעלותו גם רשתות "פיצה מטר" ו"מקסיקנה", המונה 12 סניפים ברחבי הארץ, פותחת בשנת 2006 5 מסעדות חדשות בהשקעה של 5 מליון שקל.

המסעדות החדשות יעוצבו ויוקמו במתכונות מסעדות "ננדוס" ברחבי העולם, תוך מתן דגש על עיצוב חם העוטף את הסועדים.

הסניף הראשון לשנת 2006 של קבוצת מסעדות "ננדוס", נפתח בימים אלו בכיכר רבין בתל אביב ובחודשים הקרובים מתעתדת הקבוצה לפתוח מסעדות נוספות בכפר סבא, יבנה מודיעין ואילת. כמו כן הקבוצה בודקת את האפשרות לפתוח סניפים נוספים בירושלים ובתל אביב.

כל מסעדות "ננדוס" החדשות נפתחות בהתאם לתפיסת העיצוב החדשה של קבוצת "ננדוס" העולמית, המונה למעלה מ – 800 סניפים ברחבי העולם.

גבי קפלן מנהל מחלקת השיווק של קבוצת מסעדות "ננדוס" מוסר כי: "רשת ננדוס ישראל, מעוניינת להרחיב את את אחיזתה בשוק המסעדנות בארץ בפריסה ארצית. אסטרטגיה זו הינה חלק מההשקפה הכוללת של ננדוס ישראל, המעוניינת להעמיק את החוויה הקולינארית של "עוף פורטוגזי על האש" ולהביא את טעם המטבח הפורטוגזי ורטבי הפירי פירי הייחודים של ננדוס אל כל בית ישראל".

קפלן הוסיף כי: "בשנה זו, נוסיף לתמהיל הארוחות בננדוס, כמה מנות חדשות, חלקן נולדו בעקבות כניסת ננדוס העולמית אל שווקים חדשים כגון הודו וניגריה שהשפיעו בטעמן המיוחד על מנות הרשת וחלקם, על בסיס מחקרים שעשתה הקבוצה בקרב הקהל הישראלי. זו הולכת להיות שנה מרתקת עבור ננדוס ועבור הצרכן הישראלי".

על קבוצת מסעדות "ננדוס ישראל"
קבוצת "ננדוס " מונה כיום 12 סניפים ברחבי הארץ ולמעלה מ 800 סניפים ב 33 מדינות ברחבי העולם. "ננדוס – ישראל" נרכשה לאחרונה על ידי קבוצת "אדי גלובל החזקות וניהול" בבעלות איש העסקים יובל דורון, המחזיקה ברשת "פיצה מטר" וברשת מסעדות "מקסיקנה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר