קבוצת משקיעים רכשה את הזיכיון להקמת רשת Konopizza האיטלקית בישראל

פיצת ה"קונומאניה" (Konomania) מבית Pikono האיטלקית, מוכרת בעולם תחת שם המותג "Konopizza". מדובר בפיצה איטלקית המורכבת מבצק בצורת קונוס הנראה כגביע גלידה. לבצק הקונוס ישנה גם גרסה מתוקה, עם מילויים כגון קרם ברולה, פירות ועוד

קבוצת משקיעים בראשות דני ורנר ודני הרשקוביץ ומשקיע זר נוסף, רכשו את הזיכיון להקמת רשת Konopizza האיטלקית בישראל תמורת כ-3 מיליון ₪.

פיצת ה"קונומאניה" (Konomania) מבית Pikono האיטלקית, מוכרת בעולם תחת שם המותג "Konopizza". מדובר בפיצה איטלקית המורכבת מבצק בצורת קונוס הנראה כגביע גלידה. לבצק הקונוס ישנה גם גרסה מתוקה, עם מילויים כגון קרם ברולה, פירות ועוד.

עתה עובדים בחברת "קונו קונו בע"מ" הישראלית, אשר זכתה בזיכיון המותג, על פיתוח רשת ה"קונומאניה" ופתיחת הסניפים הראשונים בארץ באמצעות זכיינים במהלך חודש אוקטובר.

הרשת תהיה חלבית וכשרה והסניפים, אשר יופעלו באמצעות זכיינים, ימוקמו כדוכנים מעוצבים על שטח של כ-15 מ"ר בקניונים המובילים וברחובות מרכזיים. עלות ההשקעה של כל זכיין בהקמת דוכן של "קונומאניה" מוערכת בכ-200,000 ש"ח.

דיקלה פוגל, מנהלת רשת "קונומאניה" בישראל, אומרת: "'קונומאניה' מובילה כיום בעולם את טרנד ה-On To Go בתחום המזון המהיר. אנו צופים שעד שנת 2010 תהיה 'קונומאניה' רשת של כ-40 סניפים ברחבי הארץ, עם מחזור מכירות של כ-50 מיליון ש"ח. אנו צופים כי קצב פתיחת הסניפים והתרחבותה יהיה מהיר מאוד יחסית, היות ומדובר במותג מבוקש המספק פתרון אידיאלי בגזרת המזון המהיר. מתווספת לכך העובדה שמבחינת הזכיינים ההשקעה הנדרשת לפתיחתו של סניף אינה גבוהה יחסית".

רשת "Konopizza" הבינלאומית קיימת כשלוש שנים, ויש לה סניפים בכ- 15 מדינות בעולם, ביניהן איטליה, ספרד, פורטוגל, בריטניה, דרום קוריאה, רוסיה, יפן, קנדה ואמריקה הלטינית.

את הזכיון להפעלת המותג "קונומאניה" בישראל רכשו דני וורנר ודני הרשקוביץ (מבעלי רשת "סבארו" ישראל) יחד עם משקיע זר, בחצי מיליון יורו.
חברת "מיכאלו בע"מ", שהיא בין היתר גם בעלת זכויות הניהול של רשת המזון האיטלקי המהיר "סבארו" ישראל, תנהל את המותג בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר