קבוצת שפע תספק את תפריט החורף החדש לנוסעי אל-על

היקף פעילות כ- 6 מיליון ₪; התפריט הורכב על ידי מיטב המומחים הקולינאריים בארץ ובעולם, וכולל מגוון רחב של מנות חורף ייחודיות

"קבוצת שפע", המתמחה בשירותי מזון ופתרונות ניהול, נבחרה לספק את תפריט החורף החדש של חברת "אל-על". פעילות זו מוערכת בכ-6 מיליוני שקלים.
התפריט פותח על ידי מיטב מומחי חברת "אל שף" מ"קבוצת שפע", המתמחה באספקת שירות ומזון לחברות תעופה (קלמ, ישראייר, אליטליה, אייר פרנס, ורבים אחרים), ובליווי קולינארי של מומחי קונצרן המזון הבינלאומי "סודקסו", עמו שותפה "שפע".

תפריט החורף החדש, שיוגש במחלקת התיירים של טיסות "אל על", כולל מגוון "מנות חורף" חדשות תחת הסלוגן "קר בחוץ – חם בלב". התפריט מיישם תוצאות משובי לקוחות וסקרי שביעות רצון, באופן העונה על העדפות הטעם של הנוסעים. התפריט כולל מנות גורמה המעבירות את חווית החורף הישראלי גם אל תחומי המטוס, ומקנות אוירה של בית לנוסעים מחוץ לגבולות הארץ ואליה.

תפריט החורף החדש של "שפע" כולל מנות כגון: רביולי במלית עגל ובצל, רוטב פלפלים ועגבניות; גלילת חציל במלית בשר עגל, על מצע קוסקוס וירקות העונה; שווארמה ישראלית על מצע מג'דרה ביתית; טחינה ירוקה עם חציל קלוי ורימונים וזיתים מתובלנים וירקות מוחמצים.

"שפע" עושה מאמץ מתמיד לשמור על רמת שירות גבוהה ללקוחותיה וכחלק מכך פועלת להתחדשות ורענון תפריטיה בתחומים השונים, בהתאם לעונות השנה, חגים, מועדים ואירועים שונים", אמר יעקב עטר, מנכ"ל אל שף מקבוצת שפע. "הנהגת תפריט החורף החדש מהווה ביטוי למדיניות זו של הקבוצה, תוך דגש על מנות איכותיות ומזינות מחד, ושמירה על רף קולינארי בעל נופך חורפי, שלא היה מבייש כל מסעדת גורמה, מאידך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר