קונספט האפייה MAIMON'S פונה למגזר החרדי

מותג מוצרי האפייה maimon's מבית "תבליני מימון" (הכולל 186 מוצרים לאפייה), יחל לשווק את קו המוצרים גם ברשתות הפונות לקהל החרדי. למוצרים כשרות בד"צ העדה החרדית.
בימים אלה נכנסים המוצרים לרשתות "שפע שוק", "רמי לוי מהדרין" ו"ויקטורי מהדרין".

קונספט האפייה המקצועי "מימונ'ס" מבית "תבליני מימון", מציע לצרכן פיתרון כולל לאפייה, בנגישות וזמינות בכל סופרמרקט. הקונספט כולל 186 מוצרים ב- 11 תתי קטגוריות, בהם מגוון תערובות לעוגות, פודינג, קרמים, תמציות וצבעי מאכל, תבלינים מיוחדים לאפייה, שלל סוגים של שקדים ואגוזים, שוקולדים לאפייה – בלגי (עם אחוזי קקאו שונים), קמחים מסוגים שונים, קישוטים לעוגות, סירופים – שוקולד ומייפל איכותיים, מגוון סוגים של ממרחים ומילויים, משפרי אפייה, כלים ותבניות מיוחדות לאפייה.

ממחקר של מכון "גיאוקרטוגרפיה" בראשות פרופסור אבי דגני, עולה כי האוכלוסייה החרדית, אשר מוציאה על מזון כ-3 מיליארד שקלים בשנה, נוטה לארח בבית יותר מהחברה החילונית.
נתונים נוספים מהמחקר מצביעים על כך שהשוק החרדי הישראלי מהווה עתודת גידול עתידי לכל יצרן ומשווק. המחקר מדגיש כי גם אם נדמה שהאוכלוסייה החרדית מתגוררת רק בערים ובשכונות מסוימות, הרי שבפועל חרדים מתגוררים בכל מרחב תל אביב וגוש דן, בריכוז של 10-1 אחוז מכלל האוכלוסייה.

מותג האפייה maimon's משווק ברוב רשתות השיווק : מגה בול, מגה בעיר, מגה, יינות ביתן, רמי לוי – שיווק השקמה, כמעט חינם מחסני השוק, ויקטורי, חביב, טיב טעם, מחסני להב, יוחננוף, בשפע שוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר