קוקה-קולה בפעילות שיווקית בחנויות הנוחות בתחנות הדלק לקידום ה- COOL DRIVE

מהלך זה ממשיך את הפעילות שערכה קוקה-קולה בשנה שעברה עם רשת חנויות הנוחות YELLOW. בשל הצלחתה של הפעילות הוחלט להרחיבה לכלל חנויות הנוחות של הרשתות השונות

קוקה-קולה ממשיכה במהלך האסטרטגי להרחבת הזדמנויות הצריכה של המשקאות המוגזים והמשקאות הקלים בישראל, ויוצאת במבצע ארצי רחב היקף בחנויות הנוחות שבתחנות הדלק.
הפרויקט, בהשקעה של כמיליון ₪, כולל הפצת COOL DRIVE – מתקן שתייה שומר קור להחזקת בקבוקים ופחיות במהלך הנסיעה. המתקן יחולק בחנויות הנוחות שבתחנות הדלק וילווה בפעילות שיווקית בהיקף ארצי לעידוד השתייה והתרעננות ולשינוי בהרגלי צריכת המשקאות המוגזים והמשקאות הקלים.

מהלך זה ממשיך את הפעילות שערכה קוקה-קולה בשנה שעברה עם רשת חנויות הנוחות YELLOW. בשל הצלחתה של הפעילות הוחלט להרחיבה לכלל חנויות הנוחות של הרשתות השונות.

במסגרת הפעילות: קונים בקבוק חצי ליטר ממשפחת קוקה-קולה (קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, ספרייט, פאנטה + נסטי) ומקבליםCOOL DRIVE במתנה. המבצע בתוקף במהלך חודשי הקיץ או עד גמר המלאי בחנויות הנוחות של תחנות הדלק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר