קוקה-קולה בקמפיין אביבי לקראת הפסח

היקף ההשקעה בקמפיין כ-2 מיליון ש"ח; סרטון הפרסומת משלב אנימציה צילומי חוץ, תחת הסלוגן המלווה את המותג בפעילותי: "לאהוב את החיים"

קוקה-קולה העלתה קמפיין חדש לקראת חג הפסח. הקמפיין מציג בדרך יצירתית וצבעונית את ערכי האופטימיות ושמחת החיים של המותג ברוח אביבית, תחת הסלוגן המלווה את המותג בפעילותי: "לאהוב את החיים".

הקמפיין כולל סרטון המעצים את מותג העל קוקה-קולה כמוביל מסר של אופטימיות והשראה לאימוץ גישה חיובית לחיים.
הסרטון מכניס אל עולם הטבע המתעורר באביב, ומאפשר להביט על החיים מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה.

בסרטון הפרסומת שולבו טכנולוגיית מחשב מתקדמת, עם צילומי חוץ. הצופה בסרטון שותף למסע אביבי בטבע על רקע המוזעקה מוכרת של "פטר והזאב" של פרוקופייב.
בקבוק הקוקה –קולה מככב בסרטון בסיטואציות המתארות באופן ססגוני את הרעננות של המשקה, והסרטון נחתם בברכת חג שמח ממשפחת קוקה-קולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר