קוקה-קולה תשקיע 7 מיליון ₪ בפעילות חווייתית ראשונה מסוגה לקראת המונדיאל

קמפיין קוקה-קולה יכלול פעילות שטח חווייתית, במסגרתה ייערכו תחרות ארציות לבחירת בני הנוער הישראלים שיפתחו את משחקי המונדיאל יחד עם השופט במעמד הטלת המטבע

קוקה-קולה ישראל משיקה תוכנית פעילות ייחודית לקראת המונדיאל, הפונה לקהל חובבי הכדורגל ולבני הנוער.
החברה תשקיע 7 מיליון ₪ בתוכנית המונדיאל, כחלק מחיבור המותג לאחד מאירועי השיא הבינלאומיים המרגשים ביותר בספורט, ומעצם היותה אחת מנותני החסות הבולטים של משחקי המונדיאל 2006. מדובר בקמפיין פרסום רחב היקף: טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, ועוד.

קמפיין קוקה-קולה יכלול פעילות שטח חווייתית, במסגרתה ייערכו תחרות ארציות לבחירת בני הנוער הישראלים שיפתחו את משחקי המונדיאל יחד עם השופט במעמד הטלת המטבע.
משחק אינטארקטיבי ייחודי יעניק 4 חבילות זוגיות, כולל אירוח VIP למשחק הגמר במונדיאל. עוד בפעילויות: השקת מיני סייט למונדיאל באתר
www.cocacola-active.co.il,
קמפיין פרסום רחב היקף בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט, על גבי המוצרים ובמסגרת סדרת מבצעים מיוחדים לצרכן.

קמפיין הפרסום שיבוצע באמצעות משרד הפרסום דחף 1, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, על גבי המוצרים ובמסגרת סדרת מבצעים מיוחדים.
קוקה-קולה ישראל השיקה סרטונים חדשים למונדיאל, אשר נערכו באמצעות טכנולוגיה חדישה תוך הדגשת עוצמת החוויה באיצטדיון המונדיאל.

הפעילות של קוקה-קולה כוללת פעילות שטח חווייתית -ראשונה מסוגה, במסגרתה תערכנה תחרות ארציות לבחירת בני הנוער הישראלים שיפתחו את משחקי המונדיאל יחד עם השופט במעמד הטלת המטבע, השקת משחק אינטארקטיבי ייחודי שיעניק 4 חבילות זוגיות כולל אירוח VIP למשחק הגמר במונדיאל, השקת מיני סייט למונדיאל באתר www.cocacola-active.co.il,קמפיין פרסום רחב היקף בטלוויזיה, בעיתונות ,באינטרנט, על גבי המוצרים ובמסגרת סדרת מבצעים מיוחדים לצרכן.

תחרות הקפצות של קוקה-קולה
התחרות תיערך בקרב בני נוער ברחבי הארץ ותאתר 4 נציגים שיטוסו לגרמניה למשחקי המונדיאל. בני הנוער יתארחו בכפר הכדורגל הבינלאומי של קוקה-קולה, ויזכו לעמוד על הדשא, בין השופט לשחקנים, ולהשתתף בהטלת המטבע לפני תחילת המשחקים. בין השופטים בתחרות ההקפצות של קוקה-קולה ישראל: שלמה שרף, יצחק ויסוקר וגילי לנדאו.

פעילות השטח כוללת ניידת מונדיאל מיוחדת של קוקה-קולה שתגיע ל- 7 מועדוני ספורט ברחבי הארץ. צוות שופטי המונדיאל של קוקה-קולה יבצעו בשטח אודישנים לבני הנוער בגילאי 12-16, כאשר כל אחד מהם יתבקש להדגים את יכולתו המקצועית ב"הקפצות" ויעבור ראיון אישי. בתום כל יום מיונים במועדוני הספורט ברחבי יבחרו 4 ילדים שיעלו לגמר הגדול שיתקיים במכון וינגייט. הילדים שיעלו לגמר יוזמנו למחנה אימונים ויעברו סדנאות הכנה לקראת היציאה למשחקי המונדיאל.
המשחקים בהם ישולבו בני הנוער הישראלים במונדיאל:
סרביה מונטנגרו – הולנד; פורטוגל – אנגולה; איטליה – גאנה; ארה"ב – צ'כיה.

פעילות סביב משחק הגמר של המונדיאל
קוקה-קולה תשיק משחק אינטראקטיבי ייחודי – "משחק כרטיסי הגמר", באמצעות אידיאולוג'יק, במסגרתו יוענקו 4 כרטיסים לגמר המונדיאל בתוספת אירוח VIP. המשחק, שיעלה ב-18.5, יכלול הדמיה של האיצטדיון (66,000 צופים) בו ייערך משחק הגמר של המונדיאל. הגולשים יצטרכו לענות על 3 שאלות טריוויה, העונים נכונה יזכו "לשריין" כיסא ביציע. רק מתחת ל-4 כיסאות מבין 66,000 המושבים באיצטדיון יוחבא הפרס הנכסף.המנחשים נכונה יזכו כאמור ב-4 חבילות זוגיות כולל אירוח VIP לגמר המונדיאל.

המיני סייט למונדיאל
המיני סייט הייעודי למונדיאל יכלול את סיקור תחרות מטילי המטבעות (ההקפצות), ליווי הזוכים בגרמניה, וכל המידע החדשותי על המתחרש במונדיאל, כחלק משת"פ תוכן עם אתר הספורט ONE, אשר יכלול סיקור נרחב של פעילות הנבחרות לקראת המונדיאל ובמהלכו. סיקורים אלו יכללו את כל משחקי המונדיאל, לרבות עדכונים בשידור חי – נתוני המשחק, מהלך המשחק, הגולים שהובקעו, אירועים בולטים במשחק, היערכות אוהדי הנבחרות המשתתפות לקראת ההגעה לגרמניה ועוד.
מידע על הנבחרות: נתונים מלאים על הנבחרות המשתתפות במונדיאל כולל נתונים סטטיסטיים על הנבחרות, השחקנים והמאמנים.
מידע על האצטדיונים: נתונים מלאים על האצטדיונים בהם יתקיימו המשחקים.
תחזית: תחזית אשר תינתן על-ידי אנשי ספורט לקראת המונדיאל, לרבות מיטב הספורטאים, המפורסמים והסלבריטאים שיסקרו את סיכויי הנבחרות הפופולריות לזכייה במונדיאל.
הידעת: אוסף עובדות ומידע טריוויה על המונדיאל.
נתונים היסטוריים: סיקור המפעל החל מהמונדיאל הראשון ב-1930 ועד היום
אלבום תמונות מהשטח: ילווה את כל אירועי המונדיאל.

מבצעי קוקה-קולה למונדיאל
במסגרת המהלך עדכנה קוקה-קולה ישראל את אריזות מוצריה ברוח המונדיאל. כמו כן, קוקה-קולה ישראל יוצאת בסדרה של מבצעים לרגל משחקי המונדיאל שייערכו בחודש יוני בגרמניה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר