קוקטייל דגים ים תיכוני על קונפי עגבניות תמר ושמן שומשום

חומרים ל 4 מנותלקצוץ גס בסכין: 200 גרם דניס טרי, 200 גרם בורי טרי, 150 גר' טונה אדומה טרייה2 בצל שלוט קצוץ1 יחידה פלפל צ'ילי4 זיתי קלמטהצרור כוסברה ונענע קצוצהמיץ משני לימוניםשמן זיתמלח ים ופלפל גרוס1 ק"ג עגבניות תמר קשות ואדומות4 שיני שום כתושותכף טימין קצוץ4 כפות שמן שומשוםאופן ההכנהחורצים 2 חריצים על העגבניה וחולטים במים רותחים, מוציאים למי קרח ומקלפים. חותכים אותן ל 4 רבעים, מנקים, מגרענים ומייבשים. מניחים את העגבניות על תבנית ונייר אפייה, מערבבים בקערה את השום, הטימין, מלח, פלפל ושמן שומשום. מברישים את העגבניות במרינדה ואופים בתנור 3 שעות בטמפרטורה של 110 מעלות.לאחר שהקונפי מוכן והתקרר מסדרים אותו בתחתית כוס מרטיני, או בצלחת הגשה (כמו בתמונה), מתבלים את הדגים בירקות הקצוצים, עשבי התיבול ותבלינים , מניחים בכוס מרטיני ומגישים.

חומרים ל 4 מנות
לקצוץ גס בסכין: 200 גרם דניס טרי, 200 גרם בורי טרי, 150 גר' טונה אדומה טרייה
2 בצל שלוט קצוץ
1 יחידה פלפל צ'ילי
4 זיתי קלמטה
צרור כוסברה ונענע קצוצה
מיץ משני לימונים
שמן זית
מלח ים ופלפל גרוס
1 ק"ג עגבניות תמר קשות ואדומות
4 שיני שום כתושות
כף טימין קצוץ
4 כפות שמן שומשום

אופן ההכנה
חורצים 2 חריצים על העגבניה וחולטים במים רותחים, מוציאים למי קרח ומקלפים.

חותכים אותן ל 4 רבעים, מנקים, מגרענים ומייבשים. מניחים את העגבניות על תבנית ונייר אפייה, מערבבים בקערה את השום, הטימין, מלח, פלפל ושמן שומשום. מברישים את העגבניות במרינדה ואופים בתנור 3 שעות בטמפרטורה של 110 מעלות.

לאחר שהקונפי מוכן והתקרר מסדרים אותו בתחתית כוס מרטיני, או בצלחת הגשה (כמו בתמונה), מתבלים את הדגים בירקות הקצוצים, עשבי התיבול ותבלינים , מניחים בכוס מרטיני ומגישים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר