קורס ילמד כיצד להפוך בישול ביתי לעסק כלכלי

הקורס יספק את המתווה הבסיסי להפיכת בישול ואפייה בבית לפעילות עסקית, תוך הכרת האפשרויות הרבות ולצדן המכשולים בדרך, עם דגש מיוחד על נקודת המבט של נשים יזמיות

קורס מיוחד לנשים יזמיות המבשלות ואופות בבית, ורוצות להפוך זאת לעסק, ייפתח בתחילת חודש ינואר במרכז ההדרכה של "אכול ושאטו" והיועץ זיו אייל.

זיו אייל אומר: "לאחר מספר מחזורים של קורס זה בהם השתתפו גברים ונשים, החלטנו למקד קורס מיוחד לנשים יזמיות המבשלות, אופות, רוקחות ריבות ומכינות גבינות בבית – ורוצות להפוך פעילות זאת לעסקית, אם באופן חלקי ואם באופן מלא. קורס זה יספק את המתווה הבסיסי להפיכת בישול ואפייה בבית לפעילות עסקית, תוך הכרת האפשרויות הרבות ולצדן המכשולים בדרך, תוך דגש מיוחד על נקודת המבט של נשים יזמיות".

נושאי הלימוד בקורס הם: הבית כמקום עבודה, הגדרת סל המוצרים, העסק, בדיקת השוק, מתחרים, קהל יעד, אישורים ודרישות רישוי, תכנון העבודה, ניהול זמן, ציוד ואחסון – השקעות, ביטוח, בניית תפריטים, חומרי גלם ורכש, ספקים, קניינות, שיטות עבודה, ניהול מלאים, בטיחות מזון, חיי מדף, טריות, אחריות בעלים, אריזה, מכירה, שיווק ופרסום, ערוצי שיווק, דרכי שיווק, טעימות, אירועים, שינוע ולוגיסטיקה, כוח אדם/עובדים, תכנון עסקי, תמחור וגבייה, מועדוני לקוחות, לקוחות קבועים, שווקי אוכל, גמישות והתאמה לצורכי הלקוח, דוחות והנהח"ש

הקורס, שייפתח ב- 2 בינואר 2007, יתקיים בשלושה מפגשים של שלוש שעות במרכז ההדרכה של אכול ושאטו, רחוב התעשייה 21, א.ת. רעננה (מול קניון רננים).

מחיר ההשתתפות בקורס: 950 שקל כולל מע"מ.

לפרטים והרשמה: ליאת דדון, מתאמת הדרכה – אכול ושאטו, טל. 1800-560-000 או במייל [email protected].

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר