קטשופ היינץ עולה בקמפיין תדמית לראשונה בישראל

קטשופ היינץ H.J.Heinz הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, עולה בקמפיין תדמית, לראשונה בישראל, אשר הופק, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקמפיין, תחת הסיסמא: "אין ארוחה בלי קטשופ היינץ", יעלה בסוף השבוע וכולל פרסום בטלויזיה ובנקודות המכירה

קטשופ היינץ H.J.Heinz הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, עולה בקמפיין תדמית, לראשונה בישראל, אשר הופק, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקמפיין, תחת הסיסמא: "אין ארוחה בלי קטשופ היינץ", יעלה בסוף השבוע וכולל פרסום בטלויזיה ובנקודות המכירה.

הקמפיין ממשיך את האסטרטגייה התקשורתית של מותג קטשופ היינץ אשר מתמקד בהפיכת הקטשופ ל- must עבור מי שמבין עניין. אסטרטגיה זו נבחרה במטרה לחדד את איכותו וטעמו היחודי של קטשופ היינץ. ממחקר שערכה היינץ בקרב בני נוער עולה כי 3 הפרמטרים החשובים ביותר, בעיניהם, בקטשופ הינם: טעם 86 אחוז, איכות 54 אחוז, ובריאות 49 אחוז.

הקמפיין, שצולם באמצעות משרד פרסום ישראלי, ואושר ע"י חברת היינץ העולמית, הינו קמפיין ברוח בינלאומית, בהשתתפות שחקנים מקומיים ואנגלים.

לדברי אורן וימן, מנהל שיווק מותג היינץ ישראל :"קטשופ היינץ הינו מותג בינלאומי ותיק המתמחה בייצור איכותי ומוקפד של קטשופ. הקמפיין מדגיש את טעמו הייחודי של קטשופ היינץ, תוך הצגה הומוריסטית של סיטואציה יומיומית, שמתארת מה יעשה הסועד בכדי להשיג את הטיפה האחרונה של הקטשופ האהוב שלו".

בהיינץ ישראל החליטו לשלב בתוית המוצר את סיסמת הקמפיין "אין ארוחה בלי קטשופ היינץ".

היינץ H.J.Heinz הינו מותג בינלאומי מוביל, בעל מגוון מוצרים, ביניהם קטשופ, מיונז, חרדל, רטבים, שעועית, היוצאים תחת מותג Heinz®. שוק הקטשופ בישראל מגלגל מחזור של 72.8 מיליון ₪ בשנה. היינץ תופס נתח שוק של 18.8 אחוז, אסם ויתר המותגים 64.5 אחוז.

קרדיטים
קופי: יאיר שינברג
ארט: טל ריבן ואיילת חן
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
תקציבאי: אדם פולצ'ק
סופרוייזרית: ורד קינרייך- גולן
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
פלנר: יריב גנור
מנהל מחלקת פלנינג: נועם מנלה
חברת הפקה: פראדיסו
במאי: אוהב פלנץ
מדיה: יונייטד
יחסי ציבור: שטרן אריאלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר