קלוגס בקמפיין להגברת צריכת דגנים מלאים

חברת קלוגס, יצרנית דגני הבוקר ומביאת בשורת הבריאות לצרכני הדגנים, עלתה בקמפיין שנועד להגביר את צריכת הדגנים המלאים.

עלות הקמפיין, שימשך כחודש וחצי ויכלול מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים, פעילות קד"מ ומבצעים ברשתות השיווק, נעמדת ב- כחצי מליון ₪.

במחקר שערכה חברת קלוגס העולמית, עלה כי אכילת דגני בוקר קלוגס אול בראן במשך 14 יום תורמת להרגשת בריאות וחיוניות. בהתבסס על מחקר זה, קלוגס יוצאת באתגר "תוך שבועיים תרגישו נפלא" המזמין את הצרכנים לאכול מנה יומית של קלוגס אול בראן במשך שבועיים, לתת לגוף ליהנות מכל יתרונות הדגנים המלאים ולהרגיש פחות נפוחים, פחות כבדים ופחות עייפים. במידה שהצרכנים לא הרגישו כך, מתחייבת חברת קלוגס להחזיר את כספם*.

בדרך זו, מבקשת חברת קלוגס לעודד את הצרכנים להגדיל את צריכת הדגנים המלאים , אשר תביא בסופו של דבר להקלה על אותן תופעות שליליות הקשורות בצריכה בלתי מספקת של סיבים תזונתיים (עצירות, נפיחות, כבדות ועייפות).

סדרת דגני קלוגס אול בראן כוללת ארבעה מוצרים:

קלוגס אול בראן פלקס – דגנים מחיטה מלאה, מועשרים בסיבים תזונתיים
קלוגס אול בראן צימוקים – דגנים מחיטה מלאה מועשרים בסיבים תזונתיים, בתוספת צימוקים
קלוגס אול בראן פרוט נ' פייבר – דגנים מחיטה מלאה בתוספת פירות מפנקים
קלוגס אול בראן פלוס – דגני סובין עשירים במיוחד בסיבים תזונתיים

הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום JWT בהתאמה לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס אול בראן".

קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: יורם דמבינסקי
ארט דירקטור: הילה שאלתיאלי
קופירייטר: בועז הלחמי
מנהל לקוחות: יואב מגל
תקציבאית: מאיה סולומון



*בכפוף לתקנון המבצע הנמצא במשרדי החברה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה