קמפיין גד מורנינג של מחלבות גד יוצא לדרך בהשקעה של מיליון ש"ח

פרויקט ארוחות הבוקר הגדול בישראל, 16-26.2 ב- 60 מסעדות ובתי קפה נבחרים. מעל 250 ארוחות בוקר גורמה המבוססות על הגבינות של 'מחלבות גד. על כל ארוחת בוקר מהתפריט ניתן לקבל שנייה בחצי מחיר

לאור הצלחת פרויקט גד MORNING של ארוחות בוקר מבוססות על מוצרי המחלבה בשנה שעברה, החליטו ב'מחלבות גד' להרחיב את הפרויקט ולכלול כ- 60 מסעדות ובתי הקפה נבחרים ברחבי הארץ ל- 11 ימים של ארוחות בוקר מיוחדות.

 פרויקט גד MORNING 2011 יתקיים בין התאריכים 16 בפברואר עד 26 בפברואר, במהלכם יוגשו תפריטים מיוחדים של ארוחות בוקר עם הגבינות של מחלבות גד, במחירים מיוחדים ובהטבה של ארוחת בוקר שנייה בחצי מחיר בהזמנת ארוחת בוקר (ההנחה על הארוחה הזולה מביניהן), בהצגת קופון שיפורסם מדי יום בידיעות אחרונות.

בתי הקפה והמסעדות המשתתפים מציעים למעלה מ-250 ארוחות שונות, אשר הותאמו במיוחד לפרויקט ומאפשרים ללקוחות לטעום ממבחר גבינות גד בשילובים רבים.

פרויקט "גד מורנינג" ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית, רדיו, אינטרנט ומדיה חברתית ויגובה במבצעים ומיתוג בנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה של כמיליון ₪.

את רשימת המסעדות ובתי הקפה המשתתפים בפרויקט ניתן למצוא באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר