קמפיין לחטיף הבריאות NATURE VALLEY תחת הקונספט Two בשבט

קמפיין טלוויזיה מלווה את מבצע ט"ו בשבט בנקודות המכירה, וחושף את חבילת המגוון Nut Lovers המוצעת במיוחד לחג, וכן מבצע מכירה של שתי חבילות במחיר מיוחד

היבואנית ג'נרל מילס ישראל והמפיצה ליימן שליסל, עולות בקמפיין טלוויזיה למותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY במיוחד לט"ו בשבט.
הקמפיין, שהיקפו מוערך במיליון ₪, עולה בערוצים המסחריים 2,24 ,9  ו- 10 בטלוויזיה תחת הקונספט Two בשבט. מסר זה נועד לחשוף את המבצע בו נמכרות שתי אריזות של חטיפי הבריאות במחיר מיוחד.

קמפיין הטלוויזיה הנוכחי הינו המשך של קמפיין קודם, בו הוצגו בצורה הומוריסטית שתי אנטילופות, הצופות בקנאה באשה הנהנית מחטיף בריאות NATURE VALLEY, בעוד שהן צריכות להסתפק באכילת עלים.
בקמפיין החדש נשמע הדיבוב בכל שקופית פעמיים, וכך מחוזק המסר ה"זוגי" של המבצע. בנוסף,מחזק ומבסס הקמפיין את מודעות הציבור לחטיפי הבריאות NATURE VALLEY ואת הקשר ההדוק לטבע.

בנוסף לחשיפת המבצע המיוחד לחג, מציגה ג'נרל מילס גם חבילת מגוון מיוחדת לישראל- Nut Lovers שמזמינה את כל אוהבי האגוזים ליהנות מחטיפים בטעמי חמאת בוטנים, שקדים קלויים ופקאן. אריזת מגוון זו ייחודית לשוק הישראלי, ובחברה אומרים כי היא מתאימה לצרכן ולחך הישראלי, החובבים באופן מיוחד מוצרי אגוזים.

חטיפי הבריאות של Nature Valley מיוצרים על ידי חברת ג'נרל מילס החל משנת 1975 והם חטיפי הבריאות הנמכרים ביותר באמריקה. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

קרדיטים:
משרד פרסום: אברהם 
מנהל קריאייטיב: אלעד סטפנסקי
הפקה: 3A
ארט דיירקטור: עידן זמיר
קופירייטר: אורן נחום
סופרוויזר: רועי חננאל 
תקציבאית: סיון מזרחי
יחסי ציבור: מאיה טלזק – הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר