קמפיין סטארבקס לגיוס אמריקנים לתרומת מיליון שעות התנדבות התבסס על טכנולוגיית Salesforce.com

טכנולוגיית מיחשוב ענן של Salesforce.com שימש לתמיכה ביוזמת I'm In! לגיוס אמריקנים שתרמו מיליון שעות התנדבות בתגובה לקראת הנשיא אובמה לשירות לאומי.

Salesforce.com, חברת מיחשוב הענן הארגוני המיוצגת בישראל ע"י One1, הודיעה כי אתר קמפיין I'm In! של רשת בתי הקפה סטארבקס  – pledge5.starbucks.com – הופעל באמצעות פלטפורמת Force.com.

יוזמת I'm In! היא קמפיין שנועד להקל על אמריקנים להשתתף בקריאת הנשיא אובמה לשירות לאומי ע"י אספקת דרך לתרום מזמנם ולמצוא הזדמנויות התנדבות דרך אתר האינטרנט של הקמפיין.
האתר האינטראקטיבי נבנה בשימוש ב- Force.com Sites, המאפשר לחברות להריץ את אתרי האינטרנט שלהן בענן Salesforce.com.

פלטפורמת Force.com שהוטמעה בתוך פחות מארבעה שבועות, אפשרה לסטארבקס לשלב 30,000 הזדמנויות התנדבות מ- HandsOn Network, ליצור יישום פייסבוק עבור יותר מ- 600,000 אוהדי סטארבקס בפייסבוק, ולהקים אתר אינטראקטיבי בו יכלו מיליוני מתנדבים פוטנציאליים ללמוד אודות התוכנית, לחפש הזדמנויות, ולהריץ את המסר דרך רשתות חברתיות.

"פתרונות מיחשוב ענן של Salesforce.com, אפשרו לנו לפעול במהירות באתר שלנו להעצמת לקוחותינו כדי שיוכלו לפעול ולתת בחזרה לקהילותיהם", אמר כריס ברוזו, סגן נשיא לאסטרטגיה דיגיטלית ותוכן בסטארבקס. " Force.com Sites אפשר לנו להקים את אתר הקמפיין ולהריצו במהירות, עם היכולת לגדול למיליוני מבקרים".

לאמריקנים ניתנה הזדמנות לתרום 5 שעות של שירות קהילתי בחנויות הרשת ובביקור  ב- pledge5.starbucks.com המופעל ע"י Force.com, ולמצוא שפע פרויקטי שירות דרך ה- HandsOn Network. סטארבקס תגמלה כל מי שתרם 5 שעות התנדבות בספל קפה גדול.

הקמפיין התקיים במשך 5 ימים והצליח לגייס יותר ממיליון שעות התנדבות מרחבי ארה"ב.
"אנו חולקים ערכי ליבה משותפים עם סטארבקס בתחומי פילנטרופיה והתנדבות.
מרשים ביותר לראות לקוח כמו סטארבקס משתמש בטכנולוגיה שלנו כדי להגיע לקהילות שלו ברחבי המדינה על מנת ליצור הבדל", אמר מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com. "זוהי דוגמא רבת עוצמה של החדשנות – ועכשיו ההשפעה – שלקוחותינו יכולים לקבל בשימוש בעוצמה של פתרונות מיחשוב ענן שלנו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר