קסם המדבר במהלך שיווקי לקראת חג הפסח לחברות וועדי עובדים

מפעל "קסם המדבר" ממושב קדש ברנע, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים להעשרת הבישול הביתי, יצא במהלך שיווקי והקים מערך פעילות חדש תחת המותג "מתנות קולינריות", המתמחה בפיתוח ושיווק מארזי מתנה של מוצרים מתוצרת המפעל ומושב קדש ברנע, לחברות וועדי עובדים.

לקראת חג הפסח חנך המפעל את מערך הפעילות החדש בהשקעה של כ- 400,000 ₪, כולל פיתוח תשתית אריזה ייחודית ומארזים יוקרתיים). זאת באמצעות קמפיין שיווק ישיר, עם פעילות דיוור של קטלוג מתנות לכ- 2,000 מנהלי כוח אדם ומשאבי אנוש בחברות המובילות במשק.

הקטלוג המהודר מציג מגוון רחב של מארזים המבוססים על המוצרים הייחודיים המיוצרים במפעל ובמושב קדש ברנע בו נמצא המפעל, בהם תיבולים במגוון טעמים, ממרחים על בסיס שמן זית כתית, רטבים איכותיים, שמן זית כתית, דבש, יינות מיקב הבוטיק במושב קדש ברנע, תבלינים איכותיים ועוד.

לדברי חמי צמח, מנכ"ל "קסם המדבר", תחום המתנות לחגים והשי לעובדים נמצא בצמיחה גוברת בשנים האחרונות, ומוערך בכ- 500 מיליון ₪ בשנה (לא כולל תווי שי). בעקבות קריסת רשת קלאב מרקט נפגע תחום תווי השי בצורה ניכרת, ותחום מארזי המתנות זכה לקפיצת מדרגה משמעותית. כיום רוב החברות במשק מעניקות לעובדיהן מתנה לחג – בפסח ובראש השנה, לעיתים בנוסף לשי, ולרוב כמתנה בפני עצמה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה