קפטן קארי מרחיב את אזור המשלוחים ואת מגוון המנות – וזה טעים

מאכלים מרחבי הודו – מגוון עשיר של מנות אוכל טבעוני, צמחוני, דגים, עוף, בקר ושרימפס
קפטן קארי, הפאסט פוד ההודי של שף יונתן רושפלד בשרונה מרקט בתל אביב, מציע מאכלים מרחבי הודו – מגוון עשיר של מנות אוכל טבעוני, צמחוני, דגים, עוף, בקר ושרימפס

קפטן קארי, הפאסט פוד ההודי של שף יונתן רושפלד בשרונה מרקט בתל אביב, מציע  מאכלים מרחבי הודו – מגוון עשיר של מנות אוכל טבעוני, צמחוני, דגים, עוף, בקר ושרימפס. האוכל בדוכן טרי ועשוי מדי יום לפי המתכונים של השף. מסביב למנות העיקרית, המבוססות על אורז הל ירוק ודאל סמיך מעדשים כתומות המבושם בעלי קארי טריים,  יש גם מנות כמו כנפי עוף, סלט מלפפונים, צ'יקן קופטה וכן לאסי מפירות טריים, יוגורט וחלב קוקוס. לאחרונה התווספו לתפריטים כריכי הבאבא באן.

במקביל התבשרנו כי הורחבו אזורי המשלוחים של הקפטן, ומשתרעים עלה על פני גבעתיים, רמת גן – מחלקה המערבי  עד בן גוריון במזרח, יפו עד רחוב יהודה הימית, מרכז תל אביב – כולל יד אליהו וביצרון, עד לשכונות הצפוניות כמו רמת אביב, רמת החייל, אפקה וצהלה.

לתפריט המשלוחים נוספו לאחרונה מנות כמו פילה פורל מושרה ביוגורט קארי אדום. רוטב קוקוס ועגבניות. מוגש על אורז לבן ודאל עדשים כתומות – 64 ₪, מרק עגבניות חריף עם תבליני הקפטן – 18 ₪, טלה עוף ביריאני – תבשיל אורז חגיגי ירקות שקדים וכרעי עוף וטלה-  62 ₪.

ניתן להזמין מנות וותיקות יותר של קפטן קארי, כמו עוף טנדורי רך – שני שיפודי עוף מושרים ביוגורט קארי אדום על אורז לבן ודאל עדשים כתומות – 54 ₪, נאגטס עוף של הקפטן – 29 ₪, צ'יקן קופטה – קציצות העוף של הקפטן במסאלה של חמאת בוטנים – 32 ₪, ומנות נוספות.

עוף טנדורי רך - שני שיפודי עוף מושרים ביוגורט קארי אדום על אורז לבן ודאל עדשים כתומות
עוף טנדורי רך – שני שיפודי עוף מושרים ביוגורט קארי אדום על אורז לבן ודאל עדשים כתומות. צילום אילה מלניקוב

רני רוגל מדווח

אנחנו הזמנו מקפטן קארי משלוח לשכונת ביצרון עבור שלושה רעבים, שהגיע בדיוק בזמן שביקשנו – חם, טרי, ומאוד טעים. קיבלנו בכלי פלסטיק גדולים צ'יקן קופטה (32 ₪) ולצדו סלט קפטן פרש (14 ₪). סועד אחר ביקש וקיבל מרק עגבניות קטן ופאניר בסגנון פונג'בי (54 ₪). השלישי חשק בעוף טנדורי רך הקלאסי של הודו ושל הקפטן (54 ₪), ומזל שבגרגרנותנו הזמנו גם שרימפס בומבי (62 ₪), כי שניים שהגיעו בהפתעה הצטרפו לארוחה שבהחלט הייתה טעימה ומספקת. בשקית שנייה היו כל מיני עזרים לארוחה ומצאנו שם גם לאסי חלב קוקוס עם יוגורט טרי ופירות (14 ₪) שלא זכרנו שהזמנו, אבל בשלב הזה כבר היה קשה להבין אם צ'ופרנו או סתם לא זכרנו כל מה שהזמנו. בפעם הבאה נשים לב, ותהיה הפעם הבאה.

מסעדת קפטן קארי – שרונה מרקט ודיזינגוף 149 תל אביב,  03-6095960,  captaincurry.co.il

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר