קריאה לתמיכה בחוות דרך היין בנגב ובהמשך ההתיישבות בנגב

24 משקים הכוללים חקלאות ותיירות בנגב, חוגגים עשור לקיומם. המשקים הוקמו ביוזמת ובאישור ממשלת ישראל כחלק מתוכנית להתיישבות בנגב הקרויה "חוות דרך היין". זהו פרויקט התיישבותי מהמיוחדים והמוצלחים בארץ, שמעורר רגש של גאווה בלב כל ישראלי

24 משקים הכוללים חקלאות ותיירות בנגב, חוגגים עשור לקיומם. המשקים הוקמו ביוזמת ובאישור ממשלת ישראל כחלק מתוכנית להתיישבות בנגב הקרויה "חוות דרך היין". זהו פרויקט התיישבותי מהמיוחדים והמוצלחים בארץ, שמעורר רגש של גאווה בלב כל ישראלי.

שנים רבות לאחר התיישבותם בנגב מנסה הפרקליטות לפרק את החוות ולהוציאם למכרז לכל המרבה במחיר וזאת בניגוד להמלצות בג"צ ולמאמצים של שרים וחברי כנסת לפתור את הנושא יחד עם המתיישבים.

יזמי העצומה בהמשך מזכירים כי המתיישבים הם אנשים פרטיים, שסיכנו כל מה שיש להם כדי להפוך את פיסת המדבר היבשה שקיבלו לגן פורח של חקלאות ותיירות. המפעל הזה הביא לפריחה חסרת תקדים בתיירות לנגב, ולביקוש שיא להתיישבות בכל ישובי רמת נגב.

הקול קורא שלהם אומר: באם תצלח הפרקליטות בדרכה יפונו משפחות החלוצים מבתיהם אותם הקימו בעמל כפיים ויקיץ הקץ על מפעל ההתיישבות בנגב. בקרוב תתבקש הכנסת להחליט על הצעת חוק להכרה מלאה במתיישבים.

היוזמים של חתימה על העצומה המצורפת מתריעים כי חוות דרך היין בנגב בסכנה, וחייבים לתמוך בהצעת החוק להמשך היישוב בנגב.
הם אומרים כי הצבעה בעד החוק היא החלטה ישירה על המשך הפריחה ההתיישבותית בנגב.

קוראי אכול ושאטו נקראים לחתום על העצומה, כשמטרת יוזמיה להגיע ל- 50,000 חתימות.
www.atzuma.co.il/petition/zmoraa/1/1000

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר