קרלסברג מציגה מהלכי תקשורת שיווקית חדשים תחת המיצוב הבינלאומי

המהלך, בהשקעה של כמיליון דולר, כולל קמפיין פרסום באמצעות פובליסיס אריאלי, שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות, ועל שילוט חוצות

מבשלות בירה ישראל יוצאת במהלכי תקשורת שיווקית חדשים למותג קרלסברג תחת המיצוב "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר עם חברים".

המהלך, בהשקעה של כמיליון דולר, כולל קמפיין פרסום באמצעות פובליסיס אריאלי, שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות, ועל שילוט חוצות.

המהלך השיווקי של קרלסברג הינו חלק מהאסטרטגיה התקשורתית הנחנכת בימים אלה במדינות נוספות בעולם על ידי קרלסברג, ומבוססת על מהלך כלל עולמי שהובל על ידי סאצי&סאצי לונדון.

קמפיין הפרסום החדש שעולה בעולם ויעלה בקרוב גם בישראל, מציג סיטואציות מדהימות של חברים, שבמסגרתן מומחש המסר של "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר".

הקמפיין כולל מספר סרטים שהופקו במקומות שונים בעולם, ונמצאו אהודים מאוד בקרב הצרכנים הישראלים על פי במחקרים כמותיים ואיכותיים.

אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל, אומר: "בשלב זה של מותג קרלסברג בישראל, מצאנו שיש מקום לחדש ולרענן את המותג, ולכן בחרנו בפלטפורמה שיווקית מיוחדת ושונה שמעבירה את המסר השנון והמעודכן של קרלסברג כבירה שמחברת בין אנשים דרך טעמה של הבירה ואיכותה, תוך חיבור לרגעים הטובים ביותר".

קרלסברג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה מ-140 מדינות. בשנת 1992 החל השיווק של קרלסברג על-ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ והפצתה על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות בע"מ (קוקה-קולה ישראל). ב-1995, עם הקמתה של המבשלת באשקלון, החל ייצור הבירה תחת זיכיון קרלסברג העולמית (דנמרק).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר