רונה לי שמעון תוביל את סרטון הקמפיין, המודעות ושלטי חוצות של משקה האנרגיה XL בישראל

מחברת XL נמסר כי לאחר היכרות עם הרקע המקצועי של רונה לי, אין ספק כי היא מתאימה מאוד לערכי המותג המשדרים ביטחון עצמי וטרנדיות, והחברה שמחה על הבחירה בה בכדי לקדם את הקמפיין של XL בישראל

משקה האנרגיה XL עולה בקמפיין חדש תחת הסיסמה: XL YOURSELF, באמצעות משרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים'.
הקמפיין, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקלים כולל שלטי חוצות, פרסום באינטרנט וסרטון פרסומת של 25 שניות שיעלה בטלויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24. הקמפיין יימשך כחודש.

הרקדנית רונה לי שמעון נבחרה לפרזנטורית של משקה האנרגיה XL בישראל. במסגרת זו תוביל רונה לי את סרטון הקמפיין של המשקה בישראל, תככב במודעות ובשלטי חוצות, ובתמורה תקבל שמעון סכום של 40 אלף דולר.

סרטון הפרסומת מציג את רונה לי רוקדת לצלילי מוסיקת דאנס עכשווית על במה גדולה המוקפת באור זרקורים כחול, כצבע הפחית עם שילובי עריכה ייחודיים. בסיום הפרסומת הקריין מכריז: XL YOURSELF.

מחברת XL נמסר כי שילובה של רונה לי שמעון בקמפיין כדמות צעירה, רעננה ותוססת משדרת בצורה הטובה ביותר את ערכי המשקה ובאמצעותה לפנות לקהל יעד מגוון יותר . "החיבור בין המותג XL לפרזנטורית, רונה לי שמעון, הוא אך טבעי, ואין ספק כי יצליח להעביר את הרעננות והעדכניות של המשקה בזכות הייחודיות של רונה לי – הריקוד".
.
רונה-לי היא בת 25, בוגרת העונה הראשונה של תוכנית הטלוויזיה "נולד לרקוד" ועונות 3 ו-4  של הדרמה המוזיקלית "השיר שלנו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר