רטבים חדשים מנסטלה פוד סרוויס: טעמים אוריינטליים ורטבים אישיים בגביע

רטבים בטעמים אוריינטליים: רוטב שום לימון ונענע; רוטב צ'ילי עם אננס; רוטב תאילנדי בחלב קוקוס. רטבים אישיים בגביע: אלף האיים, ויניגרט ושום

נסטלה פוד סרוויס מציגה רטבים חדשים לשוק המקצועי, לשדרוג המנות היוצאות מהמטבח: רוטב שום לימון ונענע, רוטב צ'ילי עם אננס, ורוטב תאילנדי בחלב קוקוס.

לאור התפתחות הטעם הישראלי ודרישת הקהל הרחב לטעמים אוריינטליים ומורכבים פיתחה נסטלה פוד סרוויס לראשונה לשוק המקצועי, רטבים מתוחכמים המאפשרים לשדרג כל מנת מאכל במינימום זמן ומשאבים. הרטבים החדשים ניתנים לשימוש הן במנות קרות והן במנות חמות, ומאפשרים הוצאת מנות אחידות באיכותן וטעמן מהמטבח המקצועי.

רוטב שום לימון ונענע – שילוב מעודן של לימון עם קמצוץ נענע ושום. ניתן להשתמש בו הן במנות קרות והן במנות חמות. הרוטב משתלב כתוספת בסלט קר, בהקפצה עם נתחי עוף וירקות, או כתוספת למנת שניצל או דג.

רוטב צ'ילי עם אננס – שילוב טעמים בין חריפות ממותקת של צ'ילי ומתקתקות מעודנת של אננס. ברוטב העשיר ניתן להשרות בשר או נתחי עוף עם ירקות ולהקפיץ על המחבת, להוסיף כמרינדה לעוף, או להכין כנפיים בתנור.

רוטב תאילנדי בחלב קוקוס – משלב חומרי גלם יקרים הדורשים השקעה רבה בהכנה לבד: חלב קוקוס, תבלון קארי אדום, שום וטעמי ירקות. הרוטב מתאים כבסיס להכנת מגוון מאכלי דגים ובקר, כתוספת מעשירה למנת אורז, או כרוטב גורמה בתוספת יין לבן, תפוחי עץ וצימוקים.

לקוחות נסטלה פוד סרוויס יוכלו ליהנות ממארז התנסות המכיל שלוש דוגמאות מוקטנות של הרטבים. הרטבים נמכרים באריזת 4 ליטר, כשרות רבנות שדרות, הרב חרל"פ.

בנוסף מציעה נסטלה פוד סרוויס שלושה רטבי סלט אישיים, מעוצבים בגביע. הגביעים אסתטיים ומהווים תחליף ל"סוסיירים" במסעדה או למנה אישית בשקית, ונוחים לשימוש המסעדן ולקוחותיו. הרטבים בגביע אינם מצריכים קירור, וכן ניתנים למיתוג עם הלוגו של בית העסק ובכך לזכות בערך נוסף – מוצר במיתוג אישי.
הסדרה החדשה כוללת את רטבי הסלט הקלאסיים: אלף האיים, ויניגרט ורוטב שום.
הרטבים בגביע נמכרים ב-90 יחידות (קרטון). כשרות בהשגחת הבד"צ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר