רפאל'ס תשווק חטיפי בריאות וגרנולה לבתי ספר

בהתאם לחוזר מנכ"ל לתזונה נכונה במוסדות חינוך, המורה על הוצאת מזון מטוגן, חטיפים, ממתקים ושתייה ממותקת מתפריטם של התלמידים, תשווק רפאל'ס חטיפי בריאות, דגנים וגרנולה על טהרת הרכיבים הטבעיים

בחוזר מנכ"ל שפרסם לאחרונה משרד החינוך, קבע המשרד עקרונות וכללים חדשים בתחום ההזנה הנכונה במוסדות חינוך בישראל, החל משנת הלימודים הקרובה. על פי החוזר, יוצאו מתפריט המזנונים והקפיטריות, מזון מטוגן, חטיפים, ממתקים ושתייה מתוקה, ובמקומם ייכנסו מזונות בריאים ומזינים יותר לתפריט.

חברת רפאל'ס, יצרנית מוצרי מזון טבעיים, גרנולה וחטיפי דגנים, תחל לשווק את מוצריה למספר בתי ספר ראשונים בצפון ובדרום הארץ. רפאל'ס תשווק לבתי הספר מגוון חטיפי גרנולה, חטיפי דגנים, תערובות אגוזים וחטיפי תמרים – כולם על טהרת הרכיבים הטבעיים בלבד. בכוונת החברה להרחיב את השיווק לבתי ספר ולפתח מוצרי בריאות ייעודיים נוספים לתלמידים.

רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, אומר כי זהו צעד משמעותי בקידום החזון של החברה להביא מוצרי מזון בריאים הקרובים לטבע. "משרד החינוך מחולל לשמחתנו מהפכה, ולאחר שנים של מכר של מזון מעובד ומתועש במוסדות חינוך, מבצע צעד משמעותי בקידום בריאות התלמידים. אנו שמחים לקחת חלק במהפכה זו, ומאמינים כי תזונה יטבית ובריאה קשורה בקשר הדוק עם הישגים, מצוינות, כוח ושמחת חיים, החשובים כל כך לדור העתיד".

צילום שהם אפרתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר