רשתות הריבוע הכחול צופות גידול של כ-25% במכירות לעומת מכירות פסח אשתקד

רשתות מגה, סופר סנטר ושפע שוק נערכות לקניות חג הפסח במבצעים ייחודיים ובמגוון מוצרים חדישים ותואמים לשולחן החג.

אורי פלח, סמנכ"ל הסחר ברבוע הכחול ,מוסר כי השנה צפוי גידול של 25% במכירות של רשתות מגה, סופר סנטר, ושפע שוק לקראת חג הפסח, לעומת המכירות בשנה שעברה.

הציפייה היא לעליה של 30% במכירות כלי הבית, המתנות ומוצרי הטקסטיל לבית כמו מפות, מגבות ומצעים לקיץ ולאביב לקראת החג וזאת לאור דרישת הלקוחות לרענן את הבית בפריטים חדשים לחג הפסח בו מתחדשים בכלי שולחן חדשים, וכן באביזרי מטבח שונים מטעמי כשרות.

לדברי פלח, הגידול במכירות נובע בעיקר מסל המוצרים האטרקטיבי המוצע ללקוחות, בו משולבים מגוון רחב של מוצרים לחג במחירים מוזלים, המלווים במבצעים ייחודיים ובמתנות רבות מתחום המזון, הבית והפנאי.

פרישת סניפי רשתות "מגה", "סופר סנטר" ו"שפע שוק" לפסח השנה רחבה במיוחד, וכוללת למעלה מ-160 סניפים ברחבי הארץ מאילת בדרום ועד לנצרת בצפון למעלה מ-100 סניפי סופר סנטר משרתים את לקוחות הערים והשכונות. כ-40 סניפי שפע שוק משרתים את האוכלוסיות השכונתיות בערים ובפריפריות בנקודות מכירה חדשות כמו בית שאן, בית"ר עילית ב', בצפת, בנצרת עילית ובשכונת גבעת בית הכרם בירושלים. כ-40 סניפי מגה פרושים במתחמים מרכזיים ברחבי הארץ ומשרתים לקוחות מכל המתחם האיזורי בו הם פועלים.

הסל הממוצע ללקוח יעמוד על הוצאה של כ– 500 שקל בסניפי הסופר סנטר השכונתיים, כ- 750 שקל בסניפי שפע שוק, וכ– 1,000 שקל במגה.
רמת המחירים בחג הפסח השנה זולה ריאלית בהשוואה לאשתקד.

בכל סניפי "מגה", "סופר סנטר" ו"שפע שוק" התארגנו לקראת החג בהנחות משמעותיות למוצרים רבים, ובעיקר במוצרים המובילים לחג: יינות; משקאות קלים; בונבוניירות; מרקים; חומרי ניקוי; עופות; דגים; מאפים לפסח, ועוד.

צפי המכירות של רשתות הריבוע הכחול למוצרים הייחודיים לחג הפסח עומד על 1,000 טון מצות; 250 טון עוגיות כשרות לפסח; 170,000 ליטר מיץ ענבים; 70,000 בונבוניירות; 50 טון חזרת; 200 טון קרפיונים; 1,250 טון עופות קפואים; 11 מיליון ביצים; 1,200 טון תפוחי אדמה; 110 טון סלק; 270,000 ראשי חסה; 3 מיליון בקבוקי שתייה קלה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה