רשתות ענק בארה"ב מקדמות אריזות יין לשימוש של אדם אחד

מתרחב השימוש באריזות יין המיועדים לשימוש של אדם אחד, זאת על פי צפי המבוסס על הזמנות לקראת חג המולד.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות חדשות.

חברת Tetra Pak חוברת לרשת חנויות היין הגדולה Three Thieves ולרשת הקמעונאית מספר 2 בארה"ב Target, כדי לאפשר ללקוחות לרכוש יין איכותי באריזות קטנות לצריכה אישית.

האריזות האספטיות מכילות 250 מיליליטר של יין, והן מאפשרות לצרכנים לפתוח את האריזה וליהנות מהיין בלי שיהיה צורך לפקוק את הבקבוק ולשתות את היתרה המאבדת מהארומה שלה במועד מאוחר יותר.
העובדה כי שתי רשתות ענק יציעו אריזות אלה בחג המולד, עשוייה לפי דעת מומחים לבסס את החדירה לשוק של יינות לצריכה אישית. על פי מחקרים שנערכו, אריזות אלה מתאימות גם למסעדות, שכן הן מאפשרות לכל אחד מהסועדים סביב שולחן אחד ליהנות מהיין המועדף עליו.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה