רשת בורגרים בקמפיין דיגיטלי תחת הסלוגן "באים ביחד – Come Together"

במסגרת הקמפיין הופקו ארבעה סרטונים באורך 18 שניות
במסגרת הקמפיין הופקו ארבעה סרטונים באורך 18 שניות. צילום חיים יוסף

רשת בורגרים יוצאת לראשונה בקמפיין דיגיטלי שבמסגרתו הופקו ארבעה סרטונים, באורך 18 שניות כל אחד. על פי הדיווח, בקמפיין הושקעו כ 2 מיליון ₪, והוא נועד לייצר מודעות לרשת בורגרים המחודשת,  ולקדם את הסלוגן המוביל את הרשת: "באים ביחד – Come Together".

הקמפיין יתפרסם ברשתות החברתיות ובמדיות דיגיטליות כגון פייסבוק, גוגל, יו טיוב, אינסטגרם, ובאתרי אינטרנט. הפקת הקמפיין: יניב פסקל בשיתוף עם משרד הפרסום IDEA. חברת המדיה הדיגיטלית: NGSOFT.

אדם פרנקלין, סמנכ"ל רשת בורגרים, אומר: "סלוגן זה הינו בעל משמעות כפולה, ומציין כי ברשת שלנו הבורגרים מגיעים ביחד – אין אפשרות להזמין בורגר בודד, והסועדים מגיעים אף הם בחבורות שאוכלות ביחד – חיילים, סטודנטים, משפחות".

לתשומת לב הקוראים: ידיעה זאת מתפרסמת באכול ושאטו על אף שהרשת לא מצאה לנכון לפרסם אצלנו.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה