רשת בלדי בקמפיין שיווקי של "מבצע סבתא"

בקמפיין שיתקיים ברשת מעדניות ישתתפו סבתות מעדות שונות (בוכרית, פולניה, תימנית, מרוקנית) שיובילו את הקמפיין תחת הסיסמה "בלדי-מה אפשר להציע לך היום?"

רשת בלדי יוצאת בקמפיין שיווקי של "מבצע סבתא", שבמסגרתו יובילו סבתות מעדות שונות קמפיין שיווקי של החברה שמתמחה בעיבוד, יצור ושיווק מוצרי בשר בקר ועוף כשר, ועתה מציעה אוכל מוכן מבית סבתא שיימכר בסניפיה .


בקמפיין שיתקיים ברשת מעדניות ישתתפו סבתות מעדות שונות (בוכרית, פולניה, תימנית, מרוקנית) שיובילו את הקמפיין תחת הסיסמה "בלדי-מה אפשר להציע לך היום?".

במהלך הקמפיין יציעו הסבתות ללקוחות מאכלי גורמה כשרים מבית סבתא שהוכנו במקום לעיניהם. הקמפיין יכלול פעילויות קד"מ, יח"צ ופרסום בנקודות המכירה.

ארז דהבני, מנכ"ל בלדי, טוען כי היוזמה נולדה עוד בילדותו, בה ספג בבית סבתא את ריחות וטעמי האוכל הביתי. "אותם שמחה, כיף, טעמים וריחות לצד שירות אישי, אני מתעתד לשחזר בשוק המקורה ברעננה ובבת ים, על מנת להפוך את הקנייה לחווייתית. עם ישראל זוכר את הטעמים הראשונים שחווה בילדותו ויש דרישה מצידו לחזור לעממיות ולאוכל הביתי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר