רשת ברגר קינג פיתחה צ'יפס באריזה המתאימה להכנה במיקרוגל בבית

המכירה של אריזות הצ'יפס, שיימכרו תחת השם קינג קרינקץ, תחל כבר בסוף חודש זה. מהלך שיווקי זה, התאפשר לאחר שפותחו אריזות חדשניות שבאמצעותן ניתן יהיה לקבל צ'יפס איכותי, בסטנדרט של מסעדות, על ידי חימום פשוט במיקרוגל הביתי

יצרן המזון ConAgra ורשת המזון המהיר ברגר קינג, חברו ופיתחו צ'יפס באיכות מסעדות, להכנה באמצעות המיקרוגל, שיימכר באריזות ביתיות
ברשת הקמעונית וולמארט וכן בחנויות אחרות.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

המכירה של אריזות הצ'יפס, שיימכרו תחת השם קינג קרינקץ, תחל כבר בסוף חודש זה. מהלך שיווקי זה, התאפשר לאחר שפותחו אריזות חדשניות שבאמצעותן ניתן יהיה לקבל צ'יפס איכותי, בסטנדרט של מסעדות, על ידי חימום פשוט במיקרוגל הביתי.

פרשנות העורך שמחה סיגן: זהו מהלך מבריק של שני ענקי מזון, האחד יצרן והאחר רשת מזון מהיר, הדומה לזה של רשת בתי הקפה סטארבקס, שהשיקה לא מזמן אריזות של קפה נמס לשימוש ביתי 'השומרות על הארומה המיוחדת של הרשת'. מהלך זה הוא סינרגטי לכל אחד מהשותפים, שכן יצרן המזון ייהנה ממוניטין הצ'יפס של רשת ברגר קינג, מה שיקדם את המכירות גם של מוצרים אחרים שלו, ואילו הרשת הקמעונית תשדרג את המיתוג וגם את מכירותיה.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר