רשת חוות דרך התבלינים פותחת חנות קונספט ראשונה בגרמניה

החנות ממוקמת בחנות הבוטיק של מותג הפרימיום הגרמני Carsch Haus בדיסלדורף, השייך לרשת בתי הכלבו Kaufhof

חוות דרך התבלינים, המגדלת בשדות חקלאות אורגניים עשרות מינים של תבלינים וצמחי מרפא. פותחת חנות קונספט ראשונה בגרמניה בהשקעה מדווחת של מיליון ₪.
החנות ממוקמת בחנות הבוטיק של מותג הפרימיום הגרמני Carsch Haus בדיסלדורף, השייך לרשת בתי הכלבו Kaufhof.

חנות הקונספט, ששטחה 60 מ"ר, מציעה 300 סוגים של חליטות פירות, צמחי מרפא, תערובות לאורז, תערובות גורמה ברגע, תערובות לבשר, תערובות לסלטים וגבינות, תערובות אתניות מהעולם, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, גרנולות, שמן זית וטחינה. הפיצוחים שנמכרים בחנות הם תוצרת חברת "שיקרצ'י" הישראלית שמספקת פיצוחים לתעשיית המזון ולרשתות השיווק בארץ למעלה מ-60 שנה.

החנות החדשה תפעל בפורמט של shop and eat: מלבד התערובות והתבלינים המוצעים למכירה, החנות מכילה בר שיגיש משקאות חמים, קרים ואלכוהוליים על בסיס חליטות הפירות והעלים של חוות דרך התבלינים. בנוסף יוגשו פיצוחים ומוזלי- גרנולה במגוון טעמים ושילובים, וטעימות של טחינה מתובלת, אורז מתובל וגבינות מתובלות.

כל המוצרים בחנות משווקים תחת השם Spicy Way שהוא השם הבין לאומי של חוות דרך התבלינים. תפעול החנות נעשה על-ידי צוות גרמני מקומי שעבר ההכשרה על-פי העקרונות המנחים של חוות דרך התבלינים.

רשת Carsch Haus היא מותג הפרימיום של רשת Kaufhof, אשר בבעלותה מעל 100 חנויות ברחבי גרמניה, כשב- 26 מתוכן פועלת מחלקת מזון. מדובר בחנות ענק עם מספר קומות: ביגוד ילדים, ביגוד מבוגרים, כלי מטבח ובית, מוצרי חשמל, מחלקת מזון הכוללת את חוות דרך התבלינים, חנות סושי, חנות ירקות ופירות טריים, חנות נקניקים, חנות אלכוהול, בית מאפה איטלקי, בית טבע, מסעדה תיאלנדית, מסעדת פירות ים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר