רשת טיב טעם משלבת את מוצרי תו התקן חי בריא בסניפיה

משמאל לימין: יוסי שליו סמנכ"ל טיב טעם, טיירי מונס מרכז אגודת מרעה גולן, לימור אברבוך מנכ"לית חי בריא, צחי ליפקה ממייסדי טיב טעם
יותר מסעדנים, שפים ובעלי קצביות בוחרים להחזיק בתו התקן 'חי בריא' ולמכור ללקוחותיהם נתחים איכותיים, בריאים בגידול הומאני ולעודד תוצרת וחקלאות מקומיים

רשת טיב טעם החלה  להכניס לסניפיה בשר של 'מרעה גולן', הנושא את התו של 'חי בריא' – תו איכות לגידול בריא ומוסרי של מזון מן החי. זאת כחלק מהמגמה העולמית ודרישת הצרכנים הישראלים למזון בריא ואיכותי יותר. בשלב ראשון ניתן למצוא בשר עם תו התקן חי בריא (הטיפה הירוקה מסומנת על המוצרים עצמם) המבטיח איכות ושקיפות מלאה בארבעה סניפים של רשת טיב טעם: ראשון לציון מזרח, חיפה-קריות (קריית חיים), באר שבע, ורמת החייל.

בטיב טעם אומרים כי הכניסה של נתחי בשר איכותיים עם תו התקן חי בריא לרשת, נעשתה כחלק בלתי נפרד מהערכים שלה, הדוגלים במצוינות ושפע של עולם קולינרי טרי, מגוון ואיכותי. כעת יוכלו הצרכנים ליהנות מבשר מובחר, העומד בדרישות מחמירות ובפיקוח קפדני שתקן זה מחייב.

נתחי בשר איכותיים עם תו התקן חי בריא
נתחי בשר איכותיים עם תו התקן חי בריא

יוסי שליו, סמנכ"ל טיב טעם, אומר: "כרשת מזון מובילה בתחום הקולינרי, אנו דואגים להרחיב ולחדש את מגוון המוצרים. מוצרי 'חי בריא' בטיב טעם מעניקים ללקוח מוצרי בשר באיכות הגבוהה ביותר, ונותנים מענה לדרישה למוצרים בריאים יותר ושמירה על הסביבה".

לימור אברבוך, מנכ"לית חי בריא, אומרת: "אנו שמחים וגאים להיות שותפים לבשורה הארצית של רשת טיב טעם, בעצם שילוב תו האיכות 'חי בריא' במוצרי הבשר בסניפיה, ובבחירתה להציע לצרכנים בשר איכותי שגודל בהתאם לנהלים מחמירים ותוך שקיפות מלאה. 'חי בריא' מהווה כיום אלטרנטיבה בלעדית לצריכה בריאה והומאנית של בשר, ומבטיח שמירה על איכות ושקיפות לגבי טיב ואופן הפקת הבשר, כמו גם עידוד של גידול מקומי וחקלאות כחול לבן".

מערך הפיקוח של חי בריא הוא בלתי תלוי ונעשה על ידי חברת פיקוח חיצונית ובלתי תלויה – "אגריאור" הפועלת בהתאם לדרישות ISO65 לחברות פיקוח והתעדה, והמוסמכת מטעם משרד החקלאות לבצע פיקוח על תוצרת אורגנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר