רשת מלונות דן עולה לראשונה בקמפיין תדמיתי באינטרנט

רשת מלונות דן, רשת בתי המלון הגדולה והמובילה בישראל, עולה בימים אלו בקמפיין תדמיתי באינטרנט באמצעות סאצ'י אינטראקטיב

רשת מלונות דן, רשת בתי המלון הגדולה והמובילה בישראל, עולה בימים אלו בקמפיין תדמיתי באינטרנט באמצעות סאצ'י אינטראקטיב.

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת מלונות דן מסר היום: "במסגרת האסטרטגיה השיווקית של רשת מלונות דן, השקענו מאז ומתמיד בקידום הפעילות באמצעות האינטרנט. בשנת 2001 היינו הרשת הראשונה בישראל ומהראשונות בעולם להקים מועדון לקוחות מקוון–מועדון e-Dan – והיום אנו גאים לצאת בקמפיין האינטרנטי הראשון."

עוד הוסיף רפי בארי כי "המהלך של מלונות דן הוא מהלך יוצא דופן וחדשני בקרב רשתות בתי המלון, המשקיעות בדרך כלל את מירב משאבי הפרסום שלהם בפעילות מכר בעיתונות."

עלות הקמפיין – כ- 250 אלף שקל והוא עולה בימים אלו במוצרי פרימיום באתרים וואלה ותפוז. הקמפיין כולל קריאטיב טיזרי שבהמשכו מוצגות מספר סיטואציות המתרחשות במלונות הרשת, תחת הסיסמא – "דן, מלונות שאוהבים לחזור אליהם. תבוא. תבין."

דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב, מוסר: "מחקר של eMarketer שנערך לפני מספר שבועות בארה"ב בדק את נושא ההזמנות הישירות של חדרים באתרים העצמאיים של רשתות בתי המלון. המחקר גילה כי 41% מן ההזמנות נעשה און-ליין, לעומת 36% בשנה שעברה (גידול של כמעט 20%), ושכוחם של אתרי רשתות בתי המלון ושעור ההזמנות הישירות הולך וגדל . גם בישראל השימוש באינטרנט ככלי להזמנות ישירות במלונות נפוץ , ומלונות דן, כרשת מובילה, נערכת לקראת מגמה זו וכבר כיום אתר האינטרנט שלה הוא מהמתקדמים בתחום, ולטעמי ההחלטה להפנות משאבי פרסום גדולים לאינטרנט היא נכונה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר